Bende çok oluyor. Durduk yere bir anda insanlardan soğuyorum özellikle karşı cinsten. Şu an mesela uzun zamandır konuştuğum biri var, benle çok ilgileniyor hoşlantı var gibi. Soğudum birden çocuktan ya, nedenini bilmiyorum. Hiç arayıp sorasım yok. Bu huyumdan nefret ediyorum, istem dışı oluyor.
Acaba neden ileri geliyor? İlk ilgimi çekiyolar sonra ilgi milgi kalmıyor sıkılmaya başlıyorum sanki. Bir sebebe bağlamadan da aşktan insanlardan vazgeçebiliyormuşum, bunu iyi anladım...
Siz sebepsiz soğurmusunuz insanlardan?
Acaba neden ileri geliyor? İlk ilgimi çekiyolar sonra ilgi milgi kalmıyor sıkılmaya başlıyorum sanki. Bir sebebe bağlamadan da aşktan insanlardan vazgeçebiliyormuşum, bunu iyi anladım...
Siz sebepsiz soğurmusunuz insanlardan?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar