Bir anda insanlardan sebepsiz yere soğuduğunuz oluyor mu?

Bende çok oluyor. Durduk yere bir anda insanlardan soğuyorum özellikle karşı cinsten. Şu an mesela uzun zamandır konuştuğum biri var, benle çok ilgileniyor hoşlantı var gibi. Soğudum birden çocuktan ya, nedenini bilmiyorum. Hiç arayıp sorasım yok. Bu huyumdan nefret ediyorum, istem dışı oluyor.

Acaba neden ileri geliyor? İlk ilgimi çekiyolar sonra ilgi milgi kalmıyor sıkılmaya başlıyorum sanki. Bir sebebe bağlamadan da aşktan insanlardan vazgeçebiliyormuşum, bunu iyi anladım...

Siz sebepsiz soğurmusunuz insanlardan?
Bir anda insanlardan sebepsiz yere soğuduğunuz oluyor mu?
Cevapla