Durduk yere insanlardan soğumam. Bana karşı hata yaparsa, davranışları hoş değil ve çıkarı uğruna kimseyi tanımıyorsa, bencillikte profesör olmuşsa soğurum. Ama en önemlisi bana nasıl davranıyor burada. Kasıtlı hata görürsem iş biter.
Durduk yere değil o, birşeyler birikiyor farketmeden.. Bir yerden sonra içinden taşıyor ve herkese eşit mesafede oluyorsun. Uzun zamandır tam olarak ordayım
Bende de oluyor maalesef 2 3 gün önce bi yakın arkadaşımdan soğdum ve onu görmek bile istemiyorum aynı sınıftayız ister istemez görüyorum onu ve istemiyorum nefret ediyorum sanki sizce nasıl davranmalıyım napmam gerek😔
En İyi Cevaplar