𐌷𐌴ࠋࠋ𐍈𐐎𐍂ii
yaş aldıkça güzelleştiniz mi¿ illa dış görünüş olarak bakmayalım, karakter olarak da.. yani genel olarak.

hadi övün kendinizi :D
𐌷𐌴ࠋࠋ𐍈𐐎𐍂ii
yaş aldıkça güzelleştiniz mi¿ illa dış görünüş olarak bakmayalım, karakter olarak da.. yani genel olarak.

hadi övün kendinizi :D
𐌷𐌴ࠋࠋ𐍈𐐎𐍂ii ben yaş aldıkça aynı kalıyorum :D :D yaşım 24 ama görenler 19 falan mısın diye sorup duruyor.. yaşından genç görünmenin ve rus genleri avantajı sdfsdf rus değilim de onlar da genç göründükleri için öyle derim hep
Hıı :D kuzu gibi eheh
@Sosyetic_SheqiiL Cansın asdfsdf :D
Her kadın belirli bir yaşa kadar taze gözükür.. Ondan sonra ciddi bir bakımla kendine çok iyi bakmalı... Güzel kalmak sağlıklı yaşamla daha uzun süre muafaza edilir... Fakat alkol, sigara gece hayatı, sık sık partner değiştimek kadını yıpratır ve çirkinneşir..
Uzun lafın kısası yaş aldıkça, sağlıklı yaşarsan çirkinleşmezsin..
Evlenmezsen yaşlanmazsın fjfkf
Evliliğe baştan sonakadar karşıyım zaten...
Yaş aldıkça daha da güzelleşiyorum 😂😂 dün arkadaşım çocukluk fotoğraflarımızı attı ve allam allamm ne kaaa zayifmışım yaa kendimi beğenmedim 😂😂 dolgu botoks için daha zamanım var yani 💅💅
Maşallah maviş.
Teşekkür ederim canım
☺️🫶
Teşekkürler 🩵
Ricalar 🩶
Güzelliğime güzellik kattım, birazda ben övüneyim bari...😄
Övün tabii ya 💁♀️
Teşekkür ederim...😌🌺
Rica ederim 🌸☺️
Cevap
39Cevap
18 yaşımdan daha taşım doğru 😂😂 dağlara taşlara tak takkkk
Yorum sadece ironidir, aksini düşünüp muhalefet çıkana molozlar hazır bekliyorum burada tam kafasına isabet almak için 😂😂 hep birileri muhalefet çıkıyor ya bana
Niye ki djdj
Bilmiyorum ki 😂 karşıt görüş belirtme meraklısı çok
Dış görünüş olarak ergenlikteki sivilceli halimi hatırlamak istemem keza, 20 lerin başında da vücut tam oturmadığı için çelimsizdim 😕 sonuç, 30 larinin başındaki benin hem tip hem karakter olarak daha önde olduğunu düşünüyorum.
Evet doğru tespit
Tecrübelerim büyüyor. Ama ruhum ve fiziksel olarak hep aynıyım. Her zamanki gibi çok güzelim.(Kimse iltifat etmeyince kendi kendimize iltifat eder olduk😂)
😬 çaktırma afgfk
Karakter olarak bir değişim illa oluyor tecrübe vs.. ile ve bu iyi yönde diye düşünüyorum. Ama dış görünüş olarak size bırakıyorum yorumu sosyetik hanım 🙄
Ben sizi gördüm mü ki?
Bilmiyorum ama profilde var
Yaşınızdan büyük duruyorsunuz beyfendi
Burdaki yaş hatalı ama teşekkürler hanfendi
O hata beni bağlamaz beyfendi
Tamam da bir şey demedim ki teşekkür ettim sadece hanfendi
Valla ben her zaman güzel oldum be sosi.
Genç olduğum dönemlerde çok can yaktım.
Şimdi orta yaşlı bir bayan olarak hiç fena değilim diye düşünüyorum 😅
Maşallah çiçeğime dhdh
Övülecek bir yanım yok. Sadece yüzümüzdeki çocuksu gülümseme ve görünüş kalkıyor, daha oturaklı ve olgun bir görünüş hakim oluyor.
Küçüklüğümden beri güzeldim hala da güzelim değişen bişey olmadı ileriki zamanlarda ne olur bilemem tabi, Allah sağlık versin en önemlisi o 😊
Amin beybii 🫶
Her yaşın getirdiği ayrı bir güzellik var bence. Aynaya her baktığımda da bunu görüyorum.
Evet yaş aldıkça daha olgun bir insan oldum..
Valla bu konuda hiç alçak gönüllü olamiycam yaş aldıkça çok daha karizmatik ve yakışıklı olduğum kesin
Bakıyorsun kendine abicim :D
Teşekkürler canım
Küçük gösteriyorum, yaş aldıkça da daha aklı başında kararlar veriyor insan, o sebepten, saç rengim kıyafetim gibi dış görünüşümdeki seçimlerimde daha isabetli ve tabiikide gençlikteki kaygılarım yok artık.
Yaşım gereği güzellesiyorum şu aan bi 10 yıl sonra tekrar cevapliyim ben
ahah anlaştık
Yaş aldıkça oldu bişeyler de ne oldu bilmem sjjs
Gıcıktım daha da gıcık oldum desene hddh
Makyaj ve estetik klinikleri sayesinde her sene daha iyiye gidiyorum 😂
Delirme shdhs
Kal, kalırsan hep güzel kalırsın 😃
Arada sarıl yani evlenmek mi lazım shdja
Güzelim bence 😅😅çok ta övunmemek lazım 🤣😂🤣🤣
Daha erken :D
😅😆😆
Her zaman güzelim giderek güzelliğim serbetleniyor 👑🥂
Merhaba,
Pek bir değişiklik yok, insanı güzelleştiren şey aşktır, sevgidir! 😅
Aşk ile daha güzel olurum, yüzümde gülücük! 😅
Genele bakarsak çok şükür diyebilirim...
Yaşımla pek alakası yok kendime nasıl bakarsam öyle görüyorum, istisnai durumlarda da nasıl gördüklerine göre görünüyorum
Karekter olarak çirkinleştim. Dış görüntü olarak güzelleştim.
Keşke öyle olmasaydı 😅
Evet keşke eski halimle yeniden başlamak isterdim.
Güzelleştiğimi düşünüyorum ya da belki yaşla birlikte kendime olan güvenim arttı oturuşum yürüyüşüm bile değişti
Bizim ailede genetik biz yaşlandıkça ayrı bir karizmaya sahip oluyoruz
Evrime örnek olurum bu konuda.
Serilip serpilip güzelleştim.
Bir insan her yaşta mı güzel olur diyorum kendime...🙂↔️
Evet yaradı yaş almak, daha güzel hisediyorum ben.
Lise dönemine göre güzelleştim. Saç stili bile büyük bir değişiklik gösteriyormuş onu öğrendim.
Şarap gibi adamız biz, yıllandıkça güzelleşiyoruz..
biraz kilo aldım verirsem daha iyi olacak bi oturdu yani görünüşüm yaşladık yaaaa 🤣🤣
Yaş aldıkça değişmedim hala aynıyım ama gencimm güzeliiim 😂😂😂
Güzelleştim kesinlikle dfjdhs
Farketmez bana sdfsdf 😃
Güzelleşiyorum diye düşünüyorum. İNŞALLAH ÖYLEDİR.
Öyledir, Türk kızları gibisi yok zaten
Evett 🫶🏻
Kesinlikle güzelleşiyorum ve kesinlikle ergenliğimi bir daha yaşamak istemem. Tüm o hormonal karmaşa göze alınabilecek bir şey değil bence.
Yakışıklılaşıyorum galiba 😅
Ahaha kelime güldürdü
😅😅😅
Yüzünüzün gülmesi de beni güldürdü. Ne hoş. Hep gülmeniz dileğimle 🥰
Değismedim hep ayniyim 😀
Naber dodomm
Kotu
Noldu
Genel
𐐎𐍂ࠋii𐌷𐍈ࠋ𐌴
Efsane oluyorum 😁
Ne yazdın öyle
Bilmem siz söyleyin nasıl görünüyorum 😊
En güzel yaşlarınız.. :))
Ne sen sor ne de ben söyleyeyim 😀
Artık çok geç :D
Her yönden zirveyi yaşadığım bir dönemdeyim..👍
Fiziğim daha da oturdu bence
Çirkin
Şaka olduğunu biliyorsun 🙄
Çirkinleşiyorum :D
Yok be djdj
yaş aldıkça güzelleşiyorum
Bu yaşların da farklı bir aurası var
Yaşlanıyorum. Ama tadım güzellişiyor gibi bişi.
Her yaş ayrı güzeldir
Yas aldikca daha iyi hissediyorum.
Ben başka biri oldum zaten 🙂
Ben kendime bakıyorum canım 😀
Bilemedim. Görenlere sormak lâzım.
İlik gibi oluyorum 😂
Bilmiyorum ki 😅
Günü günden güzelleşiyorum ayolll
Daha da guzellestigimi söylüyorlar
Cirkindim daha da çirkinleşiyorum😢
Kötüye gidiyorum sanki🤦🏻♀️
Ben hep güzelim. Kıskananlar çatlasın 😏
İlerleme kaydediyorum her konuda.
Güzelleştim
Kadını güzel kılan çirkin kılan kdkd yaş değil
Çiçekler her yaşta güzeldir
Aksine güzelleştimi düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?