Erkelerde yakışıklılık üzerinden gitsin..🤭
Nebahat Çehre gibi gençleşirim inşaAllah. Çok amin..😄😄😈

#Melioraa
Erkelerde yakışıklılık üzerinden gitsin..🤭
Nebahat Çehre gibi gençleşirim inşaAllah. Çok amin..😄😄😈

#Melioraa
Yaş aldıkça aynıyım ben genelde yakışıklı veya çirkin olmuyorum. zaten beni yıllar sonra görenler de yüzün aynı hiç değişmemiş diyorlar :D 🤭
İnşaAllah hep oyle devam eder😄
Teşekkür ederim abla :D inş senin de güzelliğin her zaman devam eder 🤭
Eski halime ve şimdiki halime bakınca ne kadar sevap işlediğim ortaya çıkıyor.😂😂🤦♂️
Cevap
15Cevap
Yıllanmış şarap gibi derler ya, zaman geçtikçe daha da iyi hissediyorum bu konuda jsjd
Nebahat Çehre botoks genci değil mi🤭botoksa ihtiyacın da olmaz umarım ✌️ben ne olduğumun farkında degilim🤷♀️
Merhaba,
Yaşlandıkça yakışıklılaşıyormuyum bilmiyorum ama en azından gittikçe tipime alışıyorum. 😅
Ben yaşlandıkça cirkinlesiyorum ya çocukken daha yakışıklıydım millet büyüyünce can yakar dediler benim canım yandı. d
Maalesef güzelleşiyorum zaten küçük gösteriyorum
Bence güzelleşiyorum sanki, sence 😄
Güzelleşiyorum. Bunu söylerken niye utandım ya🤭😅
Yaş 37 oldu hala bir şey göremedim 🤭😂
Düşün yani öyle bir tip 😂
Olsun bakalım 🤭😂
Bedduayı aldın sen, güzelleşmezsin artık:)
Zamana bırakmaya gerek yok, çünkü haklı bir bedduaydı:)
Her yaşın bi guzelligi vardır
Yaşlandıkça oturuyor.
Herhalde güzelleşiyorum 🤷♂️
Yaşlanıyoruz bildigin
Yaşlanmıyoruz diyelim, genç gösteriyoruz
Değişen bir şey yok . Aynı devam ediyorum.
Gençlik gibi olmuyor
Bilmem :)
Çirkinim ben
oluyor bir eşyler
Güzelleşiyorum
Yakışıklı oluyom
şarap gibiyim
evet
Çirkinleşiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar