
En son yaptığınız sakarlık neydi? ya da aklınızda kalan herhangi bir sakarlık anınız?

En son yaptığınız sakarlık neydi? ya da aklınızda kalan herhangi bir sakarlık anınız?
Kendime yaptığım kötülüğü kocam dahi bana yapamadı öyle bir sakarlik öyle bir nazar değdirme hızı kimsede yoktur kendi kendime ne güzel yürüyorum desem ertesi günü topallayarak gezmek zorunda kalıyorum öyle şahsıma karşı bir kem gozlulugum var kem gözlü Şevketle bı akrabaligimiz mi var nedir bilmiyorum 😅 hoş o elaleme nazar degdiriyodu ben kendime degdiriyorum genetikte olsa zamanla mutasyona uğramış olabilir 😅
Maşallah dediğim üç gün yaşamıyor diyorsun yani 😃
Yok kendime desem yaşamam diyorum şükür elaleme zararim yok full kendime zararım var🤣
Aman dikkat öyleyse kendine nazar etme artik😀
Deniyorum diyelim 😅
Teşekkürler 🙂
Cevap
4Cevap
Ben sakar değilim 0
10 veririm evde kolumu carpmadigim kapı kalmadı 😂😂😂
Aman dikkat et 😀
5 veririm fazla sakar da sayılmam şimdi
Normal 😃
Kafam doluyken 10/8
Bende heyecanlı olduğumda sakarlık yaparım genelde 😃
Tam olarak 10
Hergun evde birseyler kırıyorsunuzdur😀
Kolumu vurdum, hala morarır şekilde. 😔 Yetoo.
Geçmiş olsun aman dikkat😊
Sanırım 6-7 arası.
Bazı günler 8 bazı günler 2
Sakar değilim
5/10
İyi normal 😀
Dokuz
Dikkat et 😃
Ettiğim halde böyle 😱
İki puan
O kadar puan her insan da vardır iyiymiş 😀
6 veririm
Ortalamanın üstü 😃
vermem
Var da vermiyorsan çok ayıp cimrilik yapma dayı 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar