Selamlar,
Sîne-sâf, gönlü temiz anlamında saflığınıza kaç puan veriyorsunuz? Öyle kötü anlamda değil:)

Selamlar,
Sîne-sâf, gönlü temiz anlamında saflığınıza kaç puan veriyorsunuz? Öyle kötü anlamda değil:)

Aklın değil gönlün saf olanı makbuldür, duru, saf su misali. Dilerim gönlü saf olan ve saf kalabilen bir insan olurum sonsuza dek. Bizim puan vermek haddimize değil. Harbiden sevdiğim değerli insanlar beni bilsinler kâfi her zaman 😃✔️
Aynen 😂
Kendime seytan derdim jsjsjs beni susuz götür geri getir öyleymişim. ben ya jsjss yaşlandık anacim ondandir
Günaydın teşekkür ederim
10 veririm diyecem de yakından tanıyorsun beni 😂
Şımardım lan 😂 canını yiyim mi senin 😂
Allahsız ya 😂
Cevap
12Cevap
Sağlığıma 10 üzerinden 7 veriyorum çünkü hala iyi niyetim süistimal ediliyorsa akıllanmamışım demektir
Bende bazen üzülüyorum 😌 en kötüsü de kendime kızıyorum dünyayı ben kurtaracak değilim ki herkese iyi niyet , sabır göstermenin ne anlamı var diyorum bir daha tövbe diyorum ertesi günü yine aynıyım benim başıma ne gelirse merhametimden geliyor zaten
Öyle gerçekten insanın mayası neyse o şekilde kalıyor ne kadar değiştirmek istesende olmuyor çünkü kötülük benim. Özümde yok
🤗🤗
Ben saf değil zeki bir insanım tabi ki de..
Evvelden olsa 10 derdim lakin şimdi 5 diyorum, yine bir yanım saf, çocuk. Saf kalan yanımı da kaybetmek istemem, bu oran iyi bence
Kaybetmek istemezsen kaybetmezsin.
Saflık demeyelim de gönül gözüyle bakıyorum diyelim
Adımın hakkını vermişim desene
Saflığıma puan veremem ama saf olduğumu düşünüp kullanmaya çalışanlara tahammül seviyem, puan verebileceğim seviyenin çok üstünde.
Saf düşüncelerim ağırlıkta ama kötü olan taraflarım da vardır illa. İnsanız demekle geçiştiriyorum puanlanmayı.
vermiyorum puan falan
Canım istemememişti :D
Hayda, sakinim 🙄
O zaman sinirliyim demek ki :D
Saf bi insan değilim ama çok salağa yatıyorum insanları kırmamak için
Herkesi kendi gibi bilmek kaç eder bence bayağı bir safım sghk
Çok iyi niyetliyim ama kimi zaman da seytanligim tutabiliyor onda alti
Aile bireylerin bana biçtiği puan 10 üzerinden 100. Sebebini sormayın burada kendimi ifşa edemem 😅
Baya saftım eskiden şimdi 1 diyorum çünkü yaşlandım akıllandım o yüzden
Saf değilim mış gibi yaptığım oluyor
Kötü anlamda düşünüp 10 veriyorum.
Her konuda saf değilim tabiki yerine göre saf olabiliyorum :)
8 diyeyim hadi
keşke biraz saf olsaydım
Gönlüm saflığım 8 veriyorum.
Bilemedim ama 5 10 arasında olduğu kesin😂😂
2 falan
9 diyebilirim
7 falan ama eskiden 9 du 7 ye indirdim
On üzerinden 6 7 filan
7.5 olsun
safım ben 10/10
Temizinden 7 veriyorum
9 veriyorum temizinden
Saf değilim ya 😂
5 diyelim :))
10/10 djndnf
8 falan
1 verirdim
4 puan
7 muhtemelen
0.00000000
7 veya 8 olabilir
5...
0 puan
2 veya 3
İyi niyet ise 10
10/8
On puan haha
0 veririm
On üzerinden elli…
Saf değilim sadece iyi biriyim.
Safım ben 7 veririm
6 puan
İki.
bilmiyorum ki ben
4 olabilir
7 veriyorum
Saf degilim
Onbir
10/7
iki falan
8 puan
Hiç değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?