AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Tanıdığım 30 yaşında bir arkadaş var annesiyle yaşıyor gecenin bir yarısı annneeee oralet kavanozum neredeeee diye bağırır🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂😂😂😂😂
Biri canını sıktığında seni anneme söyleyeceğim filan da diyor musun 😂😂😂
Canımı sıkan biri olmuyor
Evlilik filan da düşünmüyorsunuz galiba annem bana bakar kafası
Benim Evlenebilmem Atatürkün dünyaya geri gelme ihtimali ile aynı.
Lütfen Bana Adam Birey gibi davranmayın
Öyle deme ya hayat bu karşımıza ne çıkaracağı belli olmaz
Bunun karşına çıkmasıyla Alakası yok.
Neyle alakası var peki açıkça söyleyin yardım edebileceğim bir şey varsa geri durmam
12 Senedir evden çıkmıyorum kendimi hayatı ve insan sevmiyorum BİREY ADAM Değil ÇOCUK Hissediyorum Hiç Bir hayalim yok hiç bir şeyi amaçlamıyorum. Sen Değil 20 Amerikan Profesörü gelsin sonuç aynı.
Peki bu evden çıkmama olayına nasıl karar verdiniz neyin etkisidir
Herşeyin etkisi. Hayat yaşamak için her alanda gereksiz yeteneksiz geri uzak yabancı olduğumu Anladım HAYAT YUTTU BENİ
Öyle deme evet yani bende hayvan ve bitkileri insanlara tercih ederim ama böyle savunmasız güçsüz durmak doğru değil hayat seni yutmaya mı çalışıyor sen daha dik duracaksın insanlar seni ezmeye mi çalışıyor sen ayaklanmasını bileceksin maalesef hayatın kanunu bu o insanlar asla değişmeyecekler ama sen istersen kendini değiştirmek senin elinde ki hiç kimse yeteneksiz değildir sadece keşfedememiş olabilirsin
Sağol ben almiyim ben pencereden hayatı izliyim yeter bana her şey yoluna girer ama ben HARİÇ.. Yok ben dik duramam her gün daha kötüye inşallah. Değiştirebilecek olsam 12 yıl beklemezdim benden geçti Hayat sosyallik sizin bence doya doya benim yerimede yaşayın. BEN YETENEKSİZ EZİK GERİ KAFALI M AL EMBESİL BİRİYİM
Öyle demeyin lütfen geç olsun güç olmasın derler daha gençsiniz sizden geçen giden bir şey yok hepimiz zaman zaman mutsuz oluyoruz hatta depresyon durumları oluyor kimse kendini kandırmasın yani ama önemli olan kendine olan güven bence siz yaparsınız yoksa gelipte buraya soru olarak dahi sormazdınız
Kendimi sevmiyorum hayatı da napim sonuç bu lise terk üniv yok askerlik yok sosyallik yok iş yok akıl sağlığı yok arkadaş yok hiç bir şeye hayalim amacım yok. yiyim içiyeyim bilgisayar oynuyayım yeter bana. YAPAMAM YAPSAM 12 YIL OLMAZDI. Buraya sorma nedenim sadece konuşmak.
Herşeyi kendinizden uzaklaştırırsanız olmaz ki tamam insanlarla muhatap olmak zorunda değilsiniz ama biraz dışarı çıkmak gezmek her yönden insana iyi gelir kendinizi bu kadar kapatmayın lütfen
Yok teşekkür ederim bu hayat beni içinde tutmaz maalesef benim ayak uydurabileceğim bir şey değil kendimi bile sevmiyorum her şey için teşekkürler. Benim dışarı çıkacak bir sebebim yok 12 yıldır çıkmadım zaten beni ilgilendirmiyor hiç bir amacım hiç bir şeyden hiç kimseden bir beklentim zaten yok. ne işte gözüm var ne çok parada ne gezmekde ne kızda ne arkadaşda hiç bir şeye ilgim yok.
O halde elimden bir şey gelmez maalesef ama sohbetinizi sevdim
Sağol Kendimden başka kimseye kötülük etmem.
Kendine de etme☺️
Yok kendim hak ediyorum tüm kötülükleri şeker hastasıyım zaten inşallah yakında Şeker koması organlar da iflas eder akciğer kanseri kalp krizi inşallah bulacak bir gün.
O beden sana emanet öyle konuşma
Allah emanetine gözü arkasında kalmasın çok kötü bakıyorum 😂
Yanında olaydım çekerdim o kulakları😂😂😂
Kulaklara yazık olur ben yine kötü davranırım 🤣🤣🤣
Keşke alkol sigarada olsaydı erkenden giderdik
İyi ki yok hem anneni hiç mi düşünmüyorsun evlat acısı nedir gözlerimle görüyorum ben her gün
Bana kötüye bir şey olmaz ki ne kadar kötü bakarsan bak
Sağ gözüm doğuştan şaşı yüzde 20 görür sol kulağım işitme engelli Hayatta bir hiçim Yaşayan ölüyüz belki de hiç gelmemem gerekiyordu bana yabancı olan Dünya denilen gezegene.
Kötü bir insan değilsin
Bende miyopum aynı zamanda astım hastasıyım birçok şeye de alerjim var boyumda kısa ama hayat devam ediyor yani evet bazı şeyler için engel olabilir ama sırf bu yüzden herşeyi elinle itmene değmez bu hayatta güzel şeylerde var
Yani onu biliyorum ama ben hem dünyamı hem ahiretimi yaktım
Ben lisedeyken iki tane öğretmenim amaydı gözler tamamen görmüyor rahmetli kardeşimde yüzde 40 oranında şaşıydı ama kafası zehir gibiydi çok çalışkandı hayat seni daha fazla yoracak diye üşenip oturuyorsan bu hayatın suçu değildir ki
ben sadece bilgisayar oynamak yemek yemekden keyif alıyorum sonunu düşünmeden o da yetiyor bana Orkun ışıtmak olmam beklenmiyordu herhalde.
Ben tembeldim kafam basmıyor bir şeye hiç bir şeye hevesim yok yaşamadan bitti.
Nefes aldığı sürece değiştirebileceğin şeyler var demektir dünyalık için ayaklanıp birşeyler yapabilirsin insanlar 45 50 den sonra iş kuruyor kendini geliştiren var brişeyler için çaba sarf ediyorlar ahiretlik içinde Mevlam rahmet sahibidir tövbe eder günahları terk edersen düzgün bir kul olmaya çaba sarf edersen Allah'tan ümit kesilmez Rabbim senden razı olsun İnşallah
Tembelliği aşsan yeterli yoksa gerisi çorap söküğü gibi gelir emin ol kimse senden o bu şu olmanı istemiyor zaten kendin ol yeterli kafam basmıyor da bir bahane değil bunu bilemeyiz çünkü sadece oyun oynuyorsun ki kafan basmasaydı o oyunu da oynayamazdın değil mi
hiç sanmıyorum geleceğine Hayat amcaoğluna Acuna Arda gülere felan güzel bence.
Benim için de güzel çünkü senin gibi karamsar değilim defalarca kez depresyona girdim saçlarımı kazıdığımı bilirim geceleri sabaha kadar ağladığım zamanlarım az değildir ama hayat bana bunları yaşatıyor diye gülmeyi bırakacak insanlarla sohbeti kesecek mutlu olmayı bırakacak değilim kendime inanıyorum güçlü bir kadınım düşsemde kalkarım çünkü kendime inancım var
Afferim maldayam olsa takardım. ben oldum olası karamsarım doğduğum aile de böyle olmam gerekiyor. bende 2012 senesinde depresyona girdim liseyi bırakarak o gün bugündür kurtulamadım... ben kendimi sevmiyorum senin gibi değilim ki boyumu tipimi sesimi dış görünüşümü saçımı başımı kilomu çürük dişlerimi. Tebrikler o zaman madalyam olsa takacam afferin. ben de her düştükçe yatıyorum kendime inancım yok sevindim memnun oldum
Dış görünüş bir şekilde hallolur diş işi de zor değil seste çoğu erkeğin kalın yani normal bir durum boya takılan insanlardan da uzak dur onların kendine hayrı yok ama senin asıl sorunun kendine inancın seninde dediğin gibi bazı şeyleri değiştirmeye çalışsan ne güzel olur bende seni tanıdığıma memnun oldum☺️☺️
12 Sene sosyofobi hayattan kendinden kaçıp bilgisayara internete yemeğe a-sosyalliğe alıştıkdan sonra kimliğini değiştirmek içimden gelmiyor beni anlıyor musun bir başka ben olmakdan hoş istesende olmaz ha 30 gün çalışıp kendini yormuş asgari ücretli ezik eşek olmuşum ha çalışmayarak yıllarını bilgisayar başında geçiren parasız ezik eşşek hiç farkı yok.
Anlıyorum merak etme istersen arkadaş olabiliriz☺️
fark etmez 1 tane var zaten Instagram da Ankara'da avukat. tek onunla konuşuyorum herşeyi. Ben alışmamam gereken bir hayata alıştım 12 sene geçti kimse bu saatten sonra benliğini değiştirmez.
İçinden geliyorsa takip isteği atabilirsin
bir faydası olmaz ama ok.
Ne demek istiyorsun? Yemeğimi yapar herşeyi yapar herkesin öyle sorunları olabilir ben 33 yaşındayım hala aile evindeyim
12 Senedir depresyondayım birey adam değilim kendimi hayatı insan sevmiyorum
Herşeyin hayırlısı inşallah iyi olursun Allah'ın izniyle umudunu kaybetme
Herhangi bir engelin mi var?
Var
Geçmiş olsun
Hiç bir hayalim yok elim kolum tutuyor
Nerde baksin disarda mi
Bir sağlık sorunun var mı?
D E P R E S Y O N - 12 Yıldır
28 çok genç bir yaş. Bu devirde lise terk olman çok kötü açıktan lise eğitimi tamamlayıp gerçek hayata adapte olman gerekiyor. Yarın öbür gün annene bir şey olduğu zaman bebek gibi ortada mı kalacaksın?
Yok anlasaydım zaten bırakmazdım 7 kişilik Aile de tek lise mezunu yok. Hayatı istemiyorum zorla mı. Başa gelen çekilir napim.
Annen kaç yaşında ne işle uğraşıyor?
66 Ev hanımı
Okumayacaksan bile bir iş bulup çalışman gerek 10 sene sonra da kadın sana mı bakacak? Onun yardıma ihtiyacı olacak gerçek hayata atıl
Aynen asgari ücret kendini küçümseme ezikleme paranın azlığına takma sorumluluk al aile bütçesine katkıda bulun değil mi mazallah araba alır amcaoğlu gibi 500 bine üstüne bir de evleniriz de mi ne kadar güzel Henüz o güzel kafaya daha gelemedim 😂🤣
Tamam abla yarın tuvalet b*k temizleyip dilenip gerçek hayata atılıyorum BENDEN GÜÇLÜSÜ ÖZGÜVENLİSİ YOK HAHAHAHAHA 🤣🤣🤣🤣