Eşim ile annem arasında kaldım fikirlenizi bekliyorum?

Öncelikle annemi de eşimide seviyorum bu mesele gelin kaynana atışması değil bunu bilerek yorum atın. Eşim evlendikten ve cocuk olduktan sonra cok değişti ne anneme gittiğimizde temizlik yapıyor ne birsey hep cocugu bahane ediyor uyuyacak kalkacak benden başkasına gitmiyor huysuz gibi seylerle ;mesela kahvaltıya gidiyoruz hazır oluyor yaptıktan sonra hemen cocugu gezdireyim diye sofra yerdeyken dışarı cıkarıyor annem seker hastası evini bi süpüreyim edeyim yok nişanlıyken hep yapardı mesela akşam yemeğe gidecez sen önce git diyorum senle gideriz diyor hazırlasın ben cocukla ugrasamam diyor birsey diyince de kavga cıkarıyor ve baskasından duydum ben yokken annemi hep azarlıyor tersliyormus bana tavırlarıda aynı ben bir desem o bin diyor yağ gibi üste cıkıyor kendi ailesi uzakta ve ben kıymet bilmesi için bir iki ay göndermeyi düşünüyorum annesi sabah 6 da kaldırsın koyundu keçidi iyice bi ezsin istiyorum evi dip bucak bi temizlesin annesi tam Osmanlı kadını cocuk var yorgunum hastayım dinlemez ben kahvaltı istiyorum onu bile cocuk uyutmadı deyip hazırlamıyor görüşleriniz nelerdir?
Eşim ile annem arasında kaldım fikirlenizi bekliyorum?
Cevapla