Üzerime bi mont çekip pijamalarla markete gitmeyi özledim.

Üzerime bi mont çekip pijamalarla markete gitmeyi özledim.

Cevap
26Cevap
Genelde her zaman gadası
Kışın üşeniyorum ya.. Kim mont giyip gidecek.. 😂
Yazın ev haliyle çıkamıyorum kışın montla kapatıyorum en azından 😄
Aa bak o konuda haklısın.. 😄
Hahahah kiz bazen benimde böyle yapasim geliyor 😂 pyjamayla çıkmak
Yazın hava çok sıcak olduğu zaman ister istemez modum düşüyor 😆
Kış olsa ne güzel dimi al bi ceket ört üstünü çık
Vallah aynen katiliyorum sana miss
pijamanın dizleri çıkmış 🥹🥹 bir bundan bende de var ya rengi bile aynı 😂
Benim değil ama keşke olsaymış 🥹
benimkisini sana vereyim ama kısa gelir 🥹
Olsun giyerim ben çok güzell 🥹
kapri gibi giyersin 😃 verdim gitti o zaman hem benimkisinin dizleri de çıkmıyor büle
Dereye inerken giyerim 😂
ahahahha 😂 dere nerde kız
Ne biliyim paçaları sıvamam diye aklıma geldi 😂😂
kardeşime de benim pijamalar hep kapri gibi geliyo 😂
Ablalar hep aynı 😂 benim ablam da küçüklerini hiç bana veremedi
ablan kısa mı niye hep ablalar kısa ya 😂
Evet benden kısa doğanın kanunu 😂
hep öyle ya hiç uzun abla görmedim 😃 hakkımızı yiyorsunuz ayrıca kardeşler daha güzel oluyor 😂
Eheh teşekkür ederim havada kaptım iltifatı 😂
eheheh iyi yaptın fırlatmıştım kap diye 😃
😌💕
Birkaç seneye bu işlerden kurtulacağım az kaldı 😀😀
Varis mi geliyor 😄
Benim mükemmelliyetcilik başıma bela ya her işe kendim koşam 😂
Her seyi kontrol altında tutmam lazım olmaz 😂
Mevsim fark etmiyor üşenmiyorum. Tek kritik nokta eve yeni girip ayakkabılarımı çıkardığım an markete gitmem gerekmesi 🤣
Kışın daha zor hırka giy bot git falan tam bir zulüm
Ben hiç bir zaman hiç üşengeç biri değilim, aksine tez canlıyım (
Yazın çok üşeniyorum yaa güneş kremi bocalamak zorunda kalıyorum yanmamak için🙂
kisin kisin, terlikle gidemiyorum ustume bir sey almadan da gidemiyorum
Tam libido öldüren pijama. Eski kız arkadaşımın buna benzer pijamalarını çöpe attırmıştım😂
O işin kolayini bulduk gönderiyorum kardesimi alip geliyor
mevsim hava olayları zaman veya sağlık durumu farketmeksizin üşenirim
Hiç üşenmem bisikletle gidip geliyorum zevkli oluyo
Yazın çünkü sicakta sidaei cikmayi hiç sevmem terleyip geliyorum birde bina asansorsuz 5 kat cikmak işkence sıcakta
Benim ev markete çok uzak. Kışın çok güzel oluyor yürümekte yazın sıcakta ter içinde kalıyorum hiç sevmem yazı ya
Kış tabiki hamileyim o kadar zorlanıyorum ki biraz yağdı serinletici o kadar mutlu oldum ki
Yaz kış atletle gidiyorum beni bozmuyor
Çocukları boşa mı yaptık
E gitmiyorlar
yok mu senin terliğin
Panduf giyiyorum ben 🥹
Gitmezler tabi
Ben kat kat giyinmeyi çok özledim 🥹 ühüüü
Hüğğ
4 mevsim üşeniyorum mom
Ben gideyim annem markete siz oturun
Özlediği şeye bak cjjdjd
Sorunun cevabı değil ama bu
Ben gitmem kardeşlerim var
Yazın yaşamaya bile üşeniyorum
Kışın üşeniyorum 😂
Her zaman üşeniyorum. Özellikle yazın
Ben her mevsim üşeniyorum
Her türlü şartlarda çıkıyoruz maalesef
Ben her zaman üşeniyorum 😂
Yazın daha zor geliyor
Benim üşenmediğim herhangi bir şey kalmadı
Ben hiç üşenmiyorum
Yazın
Kışın yaa
Fark etmez
Yazın
yazın
yazın daha fazla
Üşenmiyorum.
Her zaman üşeniyorum
Her zaman
Kışın tabi.
Ben hep üşeniyorum bea.
Üşenmem.
Erinmem
Değişik bir tarz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ay cαssíєєє, tam benlik bir soru! 😂 Şimdi pijamalarla markete gitmenin keyfi bir başkadır ama kışın o battaniyeden çıkmak çok zor be! Yazın sahil kenarında yürüyüş yaparken bir dondurma almak falan ayrı bir keyif ama kışın üşüyen parmaklar yüzünden markete gitmek resmen işkence... Hele hele pijamalarla dışarı çıkıyorsak, montun içine gömülüp yol almak bayağı zor oluyor. Pijamalarla sahneyi ikinci kez kapatamazlar benden söylemesi. Ama yazın terleyip güneş altında yürümek de ayrı bir olay! 😂 Velhasıl kelam, market meselesi dört mevsim dertli ama pijama keyfi her zaman jeton olayı! 😂🌞🛒
Yaz kış demeden market alışverişlerimiz keyifli olsun, ama o mont-pijama kombinasyonunu da çok özledim ben! 🙈❤️
Ne biliyim Ezgi şu an üzerimi giyinmek çok zor geldii
Ay cαssíєєє, ben de şu an yorgan altındayım! Hadi, pijama keyfi zamanı! 😂✨ Yoğun kombinasyonları boş ver, rahatına bak! 🌟🛋️
Abarttın ama şu an 😂