En çok yazın mı yoksa kışın mı markete gitmeye üşeniyorsunuz?

Üzerime bi mont çekip pijamalarla markete gitmeyi özledim.

En çok yazın mı yoksa kışın mı markete gitmeye üşeniyorsunuz?
En çok yazın mı yoksa kışın mı markete gitmeye üşeniyorsunuz?
Cevapla