Psikolojik sorunlarım var ve çok dert çektim. Çözüm ya kötü, umursamaz biri olmak ya da psikolog. Sizce hangisi?

Ben diyorum ki önce kötü, umursamaz biri olacağım. Ne yapayım psikolojim düzelsin diye. Daha sonra geçmişime bir göz atıp iyicene ders alacam işte o zaman nasıl bir kişi olacağıma karar vericem.

Psikolojik sorunlarım var ve çok dert çektim. Çözüm ya kötü, umursamaz biri olmak ya da psikolog. Sizce hangisi?
Cevapla