Kadın mı erkek mi? Daha duygusal olan hangisi?

Kadın mı erkek mi? Daha duygusal olan hangisi?

Kadın ve erkek duygusaldır. Fakat açığa vurma konusunda farklılıklar vardır. Kadınlar ağlayarak veya iç dökerek dertlerini üzüntülerini belli ederler. Erkekler genelde içinde bu durumu yaşarlar. Özlediyse de geri dönmek için direkt iletişime geçiyorlar. Biz kadınlar geri dönme konusunda daha gaddarız en azından ben kendim için bunu diyebilirim. Duygusallığımı belli etme konusuna gelirsem ben çabuk kabulleniyorum. Moralim bozuksa iletişimim 1 hafta kadar kopar herkesle üzüntümü kendim yaşarım sonra geçer gider. Ketum karakterim.
Kadınlar erkeklere göre duygusal oluşunu belli ettiği için kadınlar diyorum.
Erkekler duygusal tabi ki. Kadınlar herşeyi hesaplar kafada. Tamamen rasyonel plan yapar, stratejik oynar. Erkekler öyle mi? Garip kuş gibi ne olup bittiğini bile anlamaz genelde.
Cevap
12Cevap
Fıtrat gereği kadınlar daha duygusal ve narin elbette.
Elbette öyle
İki cinste duygusaldır aslında ama kadınlar bunu belli eder, erkekler içinde yaşar...
Kesinlikle doğru 👍 daha fazla belli eden biz kadınlar
Kadınlar, ama erkeklerin duygusal olanları da var.
Aynen öyle erkekler çok belli edemiyor sadece
Kadınların doğasında var duygular erkekler testesteron yüzünden daha az aşk sevgi gibi kavramları hissediyor bazıları hiç hissedemiyor
Kadınlar duygularını daha çok dışa vuruyor
Katılıyorum erkekler çok belli edemiyorlar. Kadınlar dışa vuruyor duygusallığını o yüzden de kadınlar daha fazla duygusal görünüyor.
Kesinlikle
👍👍
Bilemiyorum, çok duygusal biri değilim ve çok nadir o duygulara kapılırım..
Erkeklerde duygusal ama belli etmemeye çalışıyorlar
Kadınlar o konuda daha hassaslar
Kadınlar duygusal oluşunu erkeklere göre daha fazla belli ediyor olabilirler. Doğru👍
Biz kadınlar yapı itibariyle daha duygusalız
Kadınlar wma sana kıyamam ya üzülmeni istemem
Kadınlar tabiki, erkekler öküzün teki ne anlar onlar duygudan...
Her iki tarafında duyguları var
Tabi ki öyle
Kadınlar daha duygusal gözükse de aslında karar alırken daha mantıklı kararlar alıyorlar. Erkeklerde ise tam tersi yani daha mantıklı gözükseler de daha duygusal kararlar alıyorlar
kadınlar duygusalız daha çok
Kadınlar daha fazla duygusal
Bence ben dkkckdkfkdk
Kadınlar daha duygusal
Erkekler
Erkekler duygusal evet sanki çok belli etmiyorlar
Balık burcu der susarım
Nötrüm ben duygum yok. Diğerlerini bilmem.
Kadınlar her şeye ağlıyor
Kadınlar çok daha duygusal
Kadınlar.
Kadınlar ve bunu konu tartışmaya kapalı
Kadınlar tabikide
Artık erkekler😱😂
Kadınlar
Kadınlar
Kadınlar
Kadınlar
kadinlar
Kadınlar net.
Kadın.
Kadınlar
@Lgjvg neymiş
Kadınlar
erkekler
Kadın
Kadınlar
Kadınlar
Kadınlar
Kadınlar
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?