Hiç bir acı sebepsiz yere yaşanmaz.. ya yaşarsın.. ya da yaşat tık larını yaşatırsın? sen yaşatan mı yaşayanlar dan mısın?

Hiç bir acı sebepsiz yere yaşanmaz.. ya yaşarsın.. ya da  yaşat tık larını yaşatırsın? sen yaşatan mı yaşayanlar dan mısın?
Hiç bir acı sebepsiz yere yaşanmaz.. ya yaşarsın.. ya da yaşat tık larını yaşatırsın? sen yaşatan mı yaşayanlar dan mısın?
Cevapla