Duygusal çöküş, Finansal çöküş ve ardından da gelen deprem sonrası evimizin + arkadaşlarımın ve büyüdüğüm sokakların yerle bir olması sonucunda derin bir boşluk içerisindeyim.
Acılarımı ertelemeye çalışıyorum çünkü insanlar üzgün insanlarla da muhabbet etmek istemiyorlar.
Böyle de sahte bir tavrın içerisindeyiz…
Her neyse, sizler ne durumdasınız?
Acılarımı ertelemeye çalışıyorum çünkü insanlar üzgün insanlarla da muhabbet etmek istemiyorlar.
Böyle de sahte bir tavrın içerisindeyiz…
Her neyse, sizler ne durumdasınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Acılarımı ertelemem
Öncelikle Allah yardımcın olsun, inşallah kolayca toparlanırsın 🤲 Ben acımdan kaçmam yaşamam gerekiyorsa yaşarım, kimseden birseyde beklemem anlamayana anlatmam. Herşeyden önce ilk başta Allaha sığınırım, derdi veren Rabbim dermanınıda verir.
ben acımı ertelemiyorum beni anlamayacak arkadaşlarımla da iletişimi kestim genel olarak kimseyle görüşmüyorum depremden beridir
Aynı durumdayiz kral
Zamanla düzeliriz
Yaşamayı tercih ediyorum knk erteleme yapınca daha kötü patlıyor sonra
Aşko herşeyi erteliyorum ben
Ertelemem zamana yayırım dostum