Acılarınızı erteler misiniz, canlı tutup yaşayarak mı atlatırsınız?

Duygusal çöküş, Finansal çöküş ve ardından da gelen deprem sonrası evimizin + arkadaşlarımın ve büyüdüğüm sokakların yerle bir olması sonucunda derin bir boşluk içerisindeyim.
Acılarımı ertelemeye çalışıyorum çünkü insanlar üzgün insanlarla da muhabbet etmek istemiyorlar.
Böyle de sahte bir tavrın içerisindeyiz…
Her neyse, sizler ne durumdasınız?
Acılarınızı erteler misiniz, canlı tutup yaşayarak mı atlatırsınız?
Cevapla