Ben "Bu ülkenin adaletini hayretle izlersin." diye tamamlarım. 🤔

Ben "Bu ülkenin adaletini hayretle izlersin." diye tamamlarım. 🤔

Bu ülkenin adaletini, adil olmayan insanların eline verdiğmiz sürece adaletin keskin kılıcı hep mazlumun boyunda olacaktır...
Bu ülkenin adaletini , yanlızca adalet duygusu gelişmiş, insani değerleri yüksek bireyler sağladığında gerçek bir adaletten söz ederim..
Cevap
20Cevap
Aklima Hazreti Ömer r. a geldi ancak o sağlar bu adaleti
Teşekkür ederim
Bu ülkenin adaletini... seveyim.. başka şekilde söylenmez
Tartan terazisini, ha o teraziyi yapan ustasını, ha o terazinin bakırını çıkaran madenciyi, orada bakır var diyeni...
İlla küfrettireceksin gece gece bro.. Zaten sosyal medyada milletin nefesini kokluyorlar. Yakma bizi.. 🤣🤣
silivri seni çağırıyor bro :P
O zamana kadar silivri sıcak bro 🤣
Şu an gerçeğin koruyucusu iyilerin dostu 🤪
hahaha her jenerasyon bilmez bak bu göndermeyi 🤣
Bro bana fazla bulaşma sıkıntı 🤣
hahaha sen biliyin bro 🤣
S ile başlayan bir kelime var ama KS sitesi saçma sapan sansür uyguladığından yazmıyorsun
hangi kelimeymiş o 🤔
Bu ülkenin adaletini tartan terazisinin taaa neyse ben Küfür edemem içimde kalsın😂
Onu aşağıda biri çoktan yazdı geç kaldın 🤣 senin gibi erken de bitirmedi 🤣
Tühh kaçırdık be🤣
Ben başlığı okurken o noktalı yeri küfür zannederek o şekilde okumuştum ama neyse 😄
algıda seçicilik diyelim biz ona :D
Senin hatan. Böyle başlık olmaz 😄
Tipik Türk kızı cevabı mı verdin şimdi sen bana :o
Öyle miymiş, hiç anlamam 🙂
İvit hep senin suçun der :o
Ben bir tek bu konu için senin suçun olduğunu belirttim. Her konuda demedim. Bazı konularda suçlu olmanız gayet doğal. Her zaman suçsuz olan taraf olamazsınız :)
Orası öyle ama senin yanlış anlamanın da suçlusu da ben olamam 🤔 doğru anlasaydın :o
Tamam hadi benim de hatam var. Gönlün oldu mu 😄
Bir tipik kız cevabı daha :o
Severler. Ülkeden ziyade, Adaletin olmadığı, biryerde, haklı olmayın.
Haklı olunabiliyor mu ki 🤔
dağıttılar ise ölen kim 🤔
Konuyu çaptırma :o
Konuş konuş 🤣
Küfür etmek istemiyorum. O yüzden cümleyi tamamlamayacağım jfjfj
hahaha 🤣 ne olur tamamla :D
Ben kibar bir kızım ağzıma yakışmaz. Dıt de geç 🤣🤣
Olmaz kibar bir şekilde tanımla o zaman 🤪
Sevemedim olsun o halde 🤣
bu da çok kibar oldu cıks kabul etmiyorum 🤣
Aaa ne diyim ben şimdi yahu jfjfj
Koskoca kızsın şimdi ne diyeceğini de mi ben söyleyim :o
Evet artık teyze oldum jfjfj bunadım söyleyecek bir şey bulamıyorum genç adam🤪
Kıyamam sen yeni mi teyze oldun :o ben 3. kez amca oldum daha yeni :O
O işin espirisiydi yahu jfjf Ablam henüz evlenmedi. O yüzden daha teyze olamadık ya🤣 Ama teyze olsaydım süper bir teyze olurdum. 😅
Ooo 3. kez amca oldun demek. Ne güzel. Umarım bebek sağlıklı olur hep va güzel bir hayatı olur :)
O zaman hemen ablanı evlendiriyorsun :o sonra çocuk yapmaya ikna ediyorsun :o teşekkürler teyzesi
Ablam evlenecek gibi durmuyor ya.😂 Kolay kolay beğenmiyor jdjd ama evlenir umarım gönlünce biriyle. 😄Rica ederim amcası.😅
bak ablanı evlendiriyorsun dedim ablan evlensin demedim :D
Tamam tamam 🤣🤣
hadi iş başına 🤣
Hiç uğraşamam ya jdndj bulursa bulur , bulmazsa şansına küssün. 🤣
Çok terbiyesizce olurdu..😱
Ayrıca senin cümlenin o kadar da masum olacağını hiç sanmıyorum..😂
ben gayet masumum bir kere 😒
Hıhıı..
bilmez miyim hiç..😂
Az bil 😏
Genel kültürümü kısıtlayamazsın..😱
Genel kültürün benden mi oluşuyor :o
İnsansal kültürün geneli bu, tabi sendekiler de etken..😂
sen benden ne istiyon :O
Ne isticem ben senden..🙄
ben sana soruyorum sen bana :o
Kime sorsak ki acaba..🤔
Sorduğuma kaçamak cevap vermesen sorun yok aslında 🤔
Ben öyle kötü şeyler yapmam..😱
Gayet de netim aslında..🤷♀️
Kötü bir şey yaptın demedim ki :o bak gene konudan uzaklaştırma çabası :O
Konuya cevabımı verdim ya..🤦♀️
Olaya kendini vermiyorsun hiç :o
Hemen odaklanıyorum bi’dk..🤔
Tamam bekliyorum 🤔
Dedim ki insanları tanımakta ayrı bi kültürdür..🤦♀️
Öyle mi dedin 🤔
Yine ne dedim..😱
ne dediğini de mi bilmiyorsun :o
Herkesin görmesi lazım derdim. Bence resimdeki filmi de herkesin izlemesi lazım. 😊
Scent of a Woman Al Pacino. Tango sahnesi efsanedir ☺️
İzleyip yazmıştım bu filmle ilgili. 17 gün olmuş 😂
Ne yazmıştın :D
Bence yazdım okuyabilirsin istersen 😊
Kadın Kokusu - Scent of a Woman ↗
Can alıcı noktayı Tango kısmında yazmamışsın. Tango yapan kör bir adam. Çocuğa pistin boyutlarını sorup ona göre dans etmesi o sahneyi daha da unutulmaz bir hale getiriyor.
Onu da izleyip öğrensinler ama aaaa 😂
eksik yazmışsın bir de üste çıkıyorsun :o
Film eleştirisi yapmıyorum kii, sevdiğim bir filmi insanların ilgisini çeksin diye yazıyorum. Her şeyi de söyleyemem ama. İlgi uyandırsın yeter 😅
Bu film neymiş diye bakan hemen görür zaten tangoyla ilgili binlerce yazıyı. En önemli kısmı orası
Filmi özet geçmişsin daha ne olsun :o
Tamam işte. En gözde kısmı sakladım. Öğrenmek için izlemeleri lazım 😂😂
Normalde dizi izleyip yazıyorum zaten filmleri pek yazmam Bence olarak. Eski bir film dedim izlemişken yazıyım, bu kadar oldu. Ben dizilerden devam edicem filmlerle ilgili benceleri sen yaz 😅
Ben bence yazmayı sevmiyim :D O zaman bana film ve dizi öner bakalım
Ozaman IRIS dizisi olsun. Kore dizisi bol aksiyonlu ve romantik, ulusal güvenlik teşkilatıyla ilgili. City Hunter diye de bitane var ama çok detayını hatırlamıyorum onun yıllar oldu izleyeli 😅
Kore dizisi hiç sevmem desem
Bende en çok Kore var ama 😅
Tamam. İyi bir kızın cinayet romanı olabilir belki Netflix’de. Ya da fantastik, komedi tarzı var aklımda Magicians dizisi o da güzel. Bir de aklıma Japon dizisi geldi Alice in Borderland izlemediysen eğer. Bitane de eski söyleyim Chuck dizisi olabilir. Niyeyse o diziyi çok az kişi biliyor 🤦♀️
İyi kızın cinayet romanını bilmiyorum. Magicians biliyorum izledim ama haz ettiğim bir dizi değil. Alice in Borderlands güzel diziydi. Chuck dizisini de biliyorum onu da zamanında izlemiştim.
İyi kızın cinayet romanı yeni geldi Netflix’e ben de yeni izledim güzeldi. Onun dışında genelde Kore dizileri izliyorum. Çok güzel dizileri var ama sevmiyorsan bişey diyemem. 🥺
cıks sevmiyim kore yapımı. Kore yapımından yerliye çevrilenleri de sevmiyorum Muhteşem Doktor gibi
Bu ülkede adalet yok, bir tek dertler eşit paylaştırılmış.
Bu ülkenin adaletini adaletsiz insanların eline bırakırsak Adaletten söz edemeyiz derdim
Karı kokusu filminden bir replikle cevap vereceğim
"Adalet hoş bişey"alpacino
Bi gözden geçirmek lazım. Zira sarayın duvar boyaları eskimiş...
Suçluların sefa suçsuzların da cefa çektiği bir sisteme adalet diyorlar be toğrağım
Neden mlyonlarij katili olan elizabet i Pp yaptin
küfür kaldırılıyor ama : )
Küfür etmeden küfür et sen de o zaman 🤔
seveyim.. siz anladınız onu
yoo anlamadık 🤔
Bu ülkede Adalet mi var 😳
yok mu :o
Var mıydı 😱
ben sana soruyorum sen bana :o
Demekki yok 😱
Senin fikrin benim değil :o
Senin fikrin ne 🤣
cıks söylemem :o
Sen bilirsin 😂
ben bileceğim kim bilecek başka :O
Ne güzel bakıyorsunuz öyle tamamlayamadım🙂
her zaman ki halim. Neden tamamlıyamıyorsun 🤔
Heycan yaptım
tamam sakinleşince tamamlarsın o zaman :D
Bu ülkenin adaletini severim ben yaa
sevmeyen var mı ki :o
Çoookk herkes seviyor ölüyor
Adalet için ölünmeyecekse ne için ölünecek :O
adaletinin blsnı versin derdim shshhs
Çok ayıp :o
Açıkça yazayım mı lan 😂
Yaz lan :D
Olmayan şeyin neyini yazacam lan 😂
Bilemem sen yaz bakarız :D
Bana tamamlatma usta Jdbsvdhdsnsjdn
niye ki :D
Daha gencim djdhdhhsvssbs
Silivri şimdi sıcaktır bir şey olmaz 🤣
💡 oluur şşşş Zkxjddbsbsjs
hahaha :D
Kişinin vicdanında başlar.
M
in öylesine
Zaman kendi ibresine çevirir
severim, mis gibi diyim
Sansürlü olur 🙊
çok ayıp :o
Çok ayıp gözlüklü olmayan kız :o
Bir sen masum değilsin 🤪
Yatacak yerin yok :O
Bir cumle söyleyecek halim yok bu adalete
neden 🤔
Neyzen Teyfik deyişleri ile
öyle olmaz direkt yaz nasıl tamamlayacağını
“Hallederiz abi “ cümlesiyle tamamlanır
Tamamlayamam, tamamlar isem hoş şeyler olmaz..
Skmm
Sıkmam derken 🤔
Olmaz
Fasat idam acilen geri gelmeli
S…. ikeyim
Seveyim olurdu
silkeyim
... Gören var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?