Devamlı rahat ve sorunsuz olmak neden batıyor insanlara?

Devamlı rahat ve sorunsuz olmak neden batıyor insanlara?

Kendi içlerinde rahat değiller de ondan. Sen sadece dışa yansıyanı görürsün ama içinde sürekli kendiyle savaş halindedir o. Yapılan iyiliği bile algılayamaz, rahatlığın ve sorunsuzluğun farkında değildir. Memnuniyetsiz insan tipi.
Çünkü insanoğlu genel olarak böyle inişli çıkışlı hayattan zevk alıyoruz. Tek tip, monoton bir yaşam bizi sıkıyor ki hayatın ta kendisinde de yer yer huzur, mutluluk, hüzün var, gülmek de ağlamak da
çünkü değer bilmiyorlar maalesef
Cevap
3Cevap
Zamanla bu alışkanlığa dönüşüyor ve beklenti içine giriyorlar
Buna sahip olmadıkları için. Çünkü insanlar, "bende yoksa onda da olmasın" fıtratıyla zarar verecek kadar iğrenç olabiliyor.
Elde ettiğinin önemi olmadığı için
Şımardıkları için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?