İnsan, neden yapılan iyiliği unutur. Neden umursamaz davranır. Neden nankördür?

Dostoyevski, nankörlüğü şu vurucu cümleyle özetliyor: “Havalar soğuduğunda insan gölge veren ağaçları unutur.”

‘İyilik yapana kötülük yapmak’, insanî bir sükût halidir, ciddî bir iç bozulma ve manevî hastalanmadır. ‘Değer bilmezlik’ insana yakışan bir durum değildir...
İnsan, neden yapılan iyiliği unutur. Neden umursamaz davranır. Neden nankördür?
İnsan, neden yapılan iyiliği unutur. Neden umursamaz davranır. Neden nankördür?
Cevapla