Aşırı haklı 😅 Sürekli ağırbaşlı olan birisi beni çok sıkardı herhalde 


Doğru yerinde çocuk yerinde olgun olmali. Cok ciddi insanın yanında kasıyor insan..
Kesinlikle katılıyorum denk gelene harika bir şey
Cevap
27Cevap
Bence doğru evet.. ben sevdiğim kadının yaş olarak benden büyük olgun ama ruh olarak çok çocuksu olmasını isterdim :D
Dışarıda olgun evde elivucu vokkey olanı makuldür. :d
Bu da bir tecrübe demek ki ikisinin karışımı çok güzel oluyor.
Hmmm. Birini mutlu etmeyi amaclayarak yasamak zor birsey. Onun yerine sevmeyi tercih ederim. en azindan kendime karsi durust olurum
baskasini mutlu etmenin ilk yolu mutlu olmak. lakin benim mutlulugum baskalarini mutlu etmiyor. o zaman fedakarlikla mutlu olmayi ogreniyorsun. Ornegin pazar gunu direkt yatma modundayim. ama kimsenin hosune giden birsey degil
Kadinlarin sevmedigi birsey bu Aybuke. :( O sebeple erkekler hep fedakar olmali
Bu kadar basit olsa amenna. Ben basit seylerle mutlu olurum. Ama benim bir kadinin guvenini kazanarak samimi olarak zaman gecirecek seviyeye gelmem icin once bayagi uzulmem biraz ezilmem birazda maddi kayba ugramam lazim. akabinde sagligimi yitirmezsem bu dedigin olur.
cok haklisin azla yetinen maddi kaygi ve beklentisi olmayan hayatin gercek anlamini bilen guzel neseli guvenilir, Musluman ve Turk. Insallah.
Yerine göre eğlenmeyi, mutlu olmayı bilmeyen biriyle ömür geçmez
Merhaba,
Evet katılıyorum, Bob Marley'i severim, benden bahsetmiş! 😅
Yakışır! 😅
Sağolsun var olsun mekanı cennet olsun! 😅
Çocuk ruhlu birini istemezdim şahsen. Olgun, yerine göre eğlenmesini ve espiri yapmasını bilen kaliteli biri olsun isterdim ilerde.
Dışarıdan ağırbaşlı görünebilirim ama sevdiğim kişiye karşı klişe Recep İvedik repliği "kedi gibiyim." Onunla da çocuklaşmayacaksak..
Çok nadir olduğu için sevmek kolay bir şey olmaması bu yüzden olsa gerek.
O erilide ikon yapmışlar yemediği nane kalmamış ama karısına izin vermemiş böyle hayat mı olur
yani ben diyebilir miyiz? @zeusunoğlusu 👉🏻👸🏻👈🏻
Queen diye boşuna demiyorum 🙂↕️
😻😻🧿
Gidenzii🛸🛸
Kesinlikle haklı. Hatta ekleme yapayım kadının delisi iyidir
Doğru söylemiş kral. Eğlenmeyi mutlu olmayı bileceksin.
Nayır katılmıyorum. Ağır başlı olması gerekir. Çoluk çocuk ruhlu bir insan ile uğraşamam.
Kesinlikle katılıyorum. Mimiksiz ilişki olmaz ")
soytarılık bekliyorsun erkeklerden sürekli..
bi yerde yoruluyor erkek...
kullan -at ilişki tarzı bu dediğin!
robot yapın bence... istekleriniz ço kfazla!
Aaaa benden bahsetmiş abim
Olgun değildir yaşı büyük olan çocuğu seç demiş ikisi bir arada olmaz kelime oyunu yapmis
Olgun severim ama çocuk ruhlu kısmını atlamışım
Katılıyorum
Öyle de olmalı. Bence doğru..
Evet katılıyorum
Katılıyorum 😅
Adam beni tanımadan tarif etmiş...
Katılıyorum doğrudur onaylıyorum..✍🏻
Kesinlikle katılıyorum
Emzik kullanan erkek seven kızlar selam asfdghksda
Karşılıksız olması kötü
Hayır ask
mükemmel özetlemiş
Aa tabi ki 😅
ne güzel söylemiş la. haklı sonuna denk
denge esastır
Katiliyorum
Evet
Katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar