Gittikçe narsist, sinsi ve kötü biri olmaya başladım buna nasıl engel olurum?

Ne ara değiştim bilmiyorum ama insanlara kaba davranıyorum. (hepsi sevimsiz ondan😏). Şimdi iyi biri olmak için ne yapmam lazım? 🙂

Gittikçe narsist, sinsi ve kötü biri olmaya başladım buna nasıl engel olurum?
Cevapla