Vicdan anlamında evet ama şu sıralar fiziksel anlamda pek rahat uyuduğum söylenemez. Ya sen?

Vicdan anlamında evet ama şu sıralar fiziksel anlamda pek rahat uyuduğum söylenemez. Ya sen?

Çoğu zaman evet Hamd olsun. Hata yapıyorum tabi ki ama pişmanlık çekerim ve düzeltmeye çalışırım. Çabalayan bir kul olduğum için vicdanım rahat Rabbim hepimizin gönlüne inşirah ferahlığı nasip etsin Amin
Cevap
9Cevap
Hayır maalesef
Kafamdaki düşünceler yüzünden pek rahat uyuyamıyorum
Uyuyorum ya, sanırım fiziksel olarak yorulduğum için yastığa düşer düşmez ben yokum😄
Vicdanen huzurlu uyurum. Yolunda gitmeyen şeyler varsa düşüncelere boğulurum..
şükürler olsun evet vicdanım çok rahat her konuda
Vicdanım rahat ama zihnim değil o bakımdan uyuyamıyorum
Kafamı yastığa bi koyabilsem, sanıyorum rahat uyuyacağım ama uyku problemim var.🤦🏻♀️
Çok şükür evet. En büyük nimet huzur ve sağlık olabilir benim için.
Kıvranıyorum yatamıyorum ya
Vicdanen çok şükür rahat uyuyorum
Rahatım valla çok şükür
Rahat uyyorum
Evet uyuyorum
Çok şükür
Bilmem, bir şekilde dalıyorum uykuya.
Hemde nasıl 😋😋
uyuyamıyorum sabah 4 gibi yatiyorum
Vicdan meselesidir..
Evet mışıl mışıl
Evet rahatım
Hayır:(
Çok şükür.
Hayır.
Evet
Gamsız mısın
@Kriminal_Kalp_2 ne alaka vicdanım rahat hak yemedim hukuksuzlk etmedim o yüzden rahatça uyuyabiliriz
Ne iş yapıyorsun?
@Kriminal_Kalp_2 sizene
Hak yemekle meslek ilişki çoktur. Merak ettim
@Kriminal_Kalp_2 çalışmıyorum
Hımm peki
hemen degil
Bazen
Aşk acısı
Uyuyamıyorum.
Uyurum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?