Herşeyin boş olduğunu düşünerek daha yüksekleri hefeflememek?

İstanbul'da sonum yok gibi 20 sene sonra şuanki dinçliğimi her konuda kaybedip Şuanki Ebevenlerimden daha çökmüş olacağımı hissediyorum biliyorum geç değil çoğu şeyi yaparım ama Askerde Astsubay en mantıklısı geliyor veya memur olup doğuda görev yapmak ticaret yapmak istiyorum ama bana göre olmadığı hissindeyim sıradan bir yaşam istiyorum ancak İstanbul ve ekonomi biraz zortlatıyor insanı siz kendi kariyerinizi nasıl hedefliyorsunuz benim gibi olmayıp da kendi rotasını çizen var mı bazı sabahlar neden diye uyanıyorum😒
Herşeyin boş olduğunu düşünerek daha yüksekleri hefeflememek?
Cevapla