Erkeklere en çok yakışmayanlardan biri özgüvensiz olmaktır.

Erkeklere en çok yakışmayanlardan biri özgüvensiz olmaktır.

Yalancı olmaları.. ergence davranmaları.. sürekli küfür etmeleri hakaret etmeleri.. ondan sonra söz verdikleri zaman sözlerini tutmamaları.. veya karaktersizlik yapmaları.. çapkın olmaları.. kısaca daha bir çok özellik sayabilirim ben
Yürüyen ego olması
Burnunun havada olması
G. ott kalkikligi olması
Beynini gelistirmeyip vucudunu gelistirmesi ve vucudunu kullanması
Dünyada bir tek o varmış bir tek onda vücut varmis gibi hareket etmesi
Adam insan olmaması
Karakter kisilik olmaması
Trip atmasi Naz yapması
Konusması gerekirken karşı tarafın kafasını okuyup öğrenmesini beklemesi
Kendisi hic bir sey yapmayip ama karsi taraftan herseyi beklemesi
Karsisindakini vucuduyla tehdit etmesi
Hep ben hep ben hep ben demesi
İlgi ilgi ilgi beklemesi
Paragöz olması
İsine geldiginde istedigi gibi hareket etmesi isine gelmediginde kıvırıp kacması
Hijyene önem vermeyen erkek evde kalsın
Evet mümkünse😏
Kadınsı davranmak diyeyim o zaman ben de 😬
O zaman bir EİC ini alırım 😄
Teşekkürler baby 🤍
Cevap
23Cevap
Vurdumduymazlık, ağzına kürekle çarpasım geliyor "olm dünya yanıyor alooo" djfjs
Bi denemek lazım, nerde benim küreğim djdjs
😒 ya da bıraksak da öyle mi kalsalar ya
Korkaklık.
Benim gözümde bir erkek her zaman her durumda cesurca dimdik durabilmeli.
Kendinde olmayan vasıfları karşı cinsinden bekliyor olmaları en nefret ettiğim özellikleri..
Elde etmek için yalanlar ikiyüzlülük bence iğrenç
Erkek olduğu için kadından üstün görmesi ben erkeğim tabi yaparım sen yapamazsın tavırları
Hemen anlarım mağara adamı olduğunu 😄
Çoğu öyle maalesef aileden öyle görünce üzülüyorum
Üzülüyorum kısmını yanlisikla gitmiş * 🤣
Anlamı tamamen değiştirebilirdi 😄
Çıt kırıldım olması. Kadın dediğin güçlü olacak.
İğrenç şeyler yapıp havalı olduklarını sanmalari kadar boş bir özellik yok
Gerçekten kalite 0
Karar veremeyen erkek. Yani, sürekli birilerinin lafıyla haraket eden erkek.
Gülümsemezse sevmem
Küfürlü konuşmasını sevmem
Kendini benim güzelliğim ile yaristirmasini sevmem
Beni yanında konu mankeni gibi taşıyıp hava atmaya çalışmasını sevmem
Kitap okumuyorsa sevmem
hele SIGARA İÇERSE SEVMEM
cimri olursa sevmem
Benim sözümü dinlemezse sevmem
Bana saygı duymazsa sevmem
Benimle bir şeyler tartismazsa sevmem
Benimle ilgilenmezse sevmem
Burnu havada, küçük dağları ben yarattım modunda takılan , sonra en ufak bir şeyde zırıl zırıl ağlayan kızlar.
kendilerini kadınlardan üstün görmeleri çoook anneci olmaları p€z€v€nk olmaları serefsiz olmaları
Karamsarlık, sorun odaklı olması. Genel olarak dengesiz davranış biçimi. Daha var ama bir çoğu sayılmış görüşlerde, bu ikiliyi ekleyebilirim.
Trip atması kırdığı zaman gönül almaması ve kaba olması
Çoğu zaten benim düşündüklerimi yazdıkları için benim diyecek bişey kalmadı
Trip atma, küsme, korkaklık, kabalık sahtekarlık, şiddete meyil ve ağzı bozuk olması
Cıvık olması saçma şakalar yaparken çekici olduğunu düşünmesi (erkeğe ağırlık yakışır)
Efemine hareketler
Kadınlara yakıştıramadım burnu havada olması Kendini fazla beğenmiş olması kibirli olması
Her erkek nasıl özgüvenli olabilir hepimiz aynı değiliz ki
Yürüyen ego olması ve çok fazla küfür etmesi.
Behlülgillerden olması korkak ve gevşek 🤮
Böyleleri dışarıya pisicik içeriye aslan davranıyor asjsj
Kesinlikle korkaklık.
Bir kadına veya erkeğe küfür hiç yakışmıyor
Özgüvensizlik
Cimrilik
Korkaklık
Aşırı çapkınlık
Varda var yani
Yerli yersiz gülmesi, ağır ve efendi olmaması
Küfür etmesi……
Özgüvensizlik bence kadınlarda daha kötü, erkeklerde aksine özgüven itici geliyor bana.
Erkeklerin trip atması kadar itici bir şey daha yok ya
Amaca giden her yol mübahtır kafası
Erkeklerin cimri ve ukala halleri
Erkeklere karşı gevşek ve kardeşim olması.
"Ve yawshak"
sürekli dert anlatması
Anakuzusu olmak
Cimri ve sapık olmasin
Kendini bişey sanmasi
Yılışık sakız olması🤮
Kıskanma veya sahiplenme duygusu olmaması
güçsüzlük
memnuniyetsizlik (eleştiri)
Karı gibi davranması egolu şımarık
Küfür etmesi
Bi erkekte duygusallık Ağlamaklı tavırlar çok itici
Aşırı Egolu olması yani kendini bişey sanması ve trip atması
kotu dusunceli olmak bence
💗💗
Kadınların küfürlü konuşmaları
İkisine de yakışmıyor haklısın
Dedikodu yapmasi
mallık kjasnda
Gevşek gevşek hareketleri olması
Yazarsam kaba görüş derler ama peynir çeşidi varya
Argo konuşması
Cimri olmasi
Trip atmasi
Ağzını yaya yaya konusmasi
Argo konuşması olur olmaz gülmesi
Küfretmesi diyebilirim.
Korkak olması
Ağzı bozuk olmaları
Laubalilik
Özgüvensizlik
Kibirli olması
Trip atmak.
Abazanlık
Paragöz olması.
İlgi budalası olması
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?