Kişilik & Karakter Ben çok ş*siz bir insan olduğumu fark ettim ne yapmalıyım? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Bencil egoist şımarık bir ya*şakmışım lan ben... Güncellemeler1 yıl Napiyim bir şey deyin Güncellemeler1 yıl Öl mü diyorsunuz yani 🙄 Ben çok ş*siz bir insan olduğumu fark ettim ne yapmalıyım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. kendinle barışık ol 1 0 Yorumla
εsιмкαℓвιмү Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl En azından kendini biliyorsun hiç senin gibileri inanmazdım yaptıgı veballerinden kendisini hiç görmeyen hep haklı bulan var hepsinde 1 0 Yorumla
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı. Bunu yüksek sesle söylemenin de farkına varman iyi. Düzeltebilirim demen yeterli! 1 0 Yorumla
Titanik52 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Neden anlatmak istermisin 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Bilmiyorum ki Yorumla Titanik52 1 yıl Gel knusalm Yorumla
mies94 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kendini Marmaray'ın altına at 1 0 Yorumla
Savaş__ Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Bende öyleyim mk 1 4 Yorumla Soran 1 yıl Vay be yalnız değilmişim kardeşim Yorumla Savaş__ 1 yıl Öyle olmayan mı var ama kimse çıkıp da ben serefsizim demiyor ki Yorumla Sweetdreams1950 1 yıl Bencede o yüzden gizliden çıkıp söylemelisin aaaa bizi bu bilgiden mahrum bırakma vfhbg Yorumla Savaş__ 1 yıl Tamam al çıkıyorum gizliden beni tanıyın üniversiteden sonra işimi elime alınca herkesi sattım herkese serefsizlik yaptım 😁😂😂 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
kendinle barışık ol
En azından kendini biliyorsun hiç senin gibileri inanmazdım yaptıgı veballerinden kendisini hiç görmeyen hep haklı bulan var hepsinde
Bunu yüksek sesle söylemenin de farkına varman iyi. Düzeltebilirim demen yeterli!
Neden anlatmak istermisin
Bilmiyorum ki
Gel knusalm
Kendini Marmaray'ın altına at
Bende öyleyim mk
Vay be yalnız değilmişim kardeşim
Öyle olmayan mı var ama kimse çıkıp da ben serefsizim demiyor ki
Bencede o yüzden gizliden çıkıp söylemelisin aaaa bizi bu bilgiden mahrum bırakma vfhbg
Tamam al çıkıyorum gizliden beni tanıyın üniversiteden sonra işimi elime alınca herkesi sattım herkese serefsizlik yaptım 😁😂😂
kapat aç düzelirsin
Öyle olmaya devam
Bu da bir erdem
Kendini değiştir