Yani kendimi yetenekli falan sanıyordum da baya baya değilmişim ya.. nasıl yetenekli olacağım
3 ay
Yani kendimi yetenekli falan sanıyordum da baya baya değilmişim ya.. nasıl yetenekli olacağım
30, yaşına da gelsek, 40 yaşına da gelsek, 100 sene de yaşasak demek istediğim eksik kalırız, kendimizi yapamıyor öğrenemiyor yerine öğrenerek bir çaba sarf ederek daha iyi olabilir düşüncesinde ilerlemek daha iyi sonuçlar verir, bugün bildiğin birşeyi unutabilirsin, yarın bir hata yapabilirsin önemli olan bunlardan birşeyler çıkarmak kendimize bir şey katmak, eksik tarafımıza değil, artı tarafımıza bakabilmek, güzel bak, güzel düşün, umarım senin için her şey iyi olur.
Yaaa gerçekten teşekkür ederim herkese verilebilecek güzel bir mesaj vermişsin.
Herkes faydalansjn bende pozitif hissettim.
Kendini bilmek en büyük erdemdir.
Nitelikli ve vazgeçilmez olmak için atılacak en büyük ve en önemli adım da insanın kendinin farkına varması, kendini bilmesidir.
İlk adımı attım o zaman
En büyük adımı atmışsın
Bundan sonrası sakin kafayla kendini yoklamak olmalı
En küçük detay dahi önemli
Önce yapabildiklerinin farkına varacaksın
Sonra bunların içinden en iyi yaptıklarını ele
En iyi yaptıklarının içinden ise bir b mükemmel olanları
İşte onları yapmak yetenek ister
Bir konuda mükemmel olmanın tek ve en temel koşulu o yaptığın her ne ise onu isteyerek severek aşkla yapmak.
Bunu keşfettiğinde de işte harika yanlarını yeteneklerini öğrenmiş olacaksın.
Bundan sonrası kolay,
Genç dostum sen böyle hissettiğinde önce bir durup nefes almak lazım 😊 Hepimiz bazen kendimizi olduğundan daha küçük görürüz ama bu gerçek değil sadece yorgun zihnin oyunu. Yetenek dediğin şey bir anda parlayan bir yıldız değil düzenli çabayla büyüyen bir tohumdur 🌱✨ Kendini denemeye devam et. Yolunu sen şekillendirirsin. Bu yolculukta sabırlı ol ❤️
Cevap
15Cevap
Herkesin bir yeteneği vardır bozma moralini ben bile 30 yaşımdan sonra bazı yeteneklerini yeni keşfettim. Başarı biraz da tecrübeye bağlıdır.
Abi teşekkür ederim bir tık rahatlama geldi.
Yalnız ne bileyim küçükken parlak bir öğrenci idim ama sonradan kötü oldu ya.
Hani yarışmalara katılır resim çizer biseler yapardım ama sonradsn bir ahrazlik basgeldi olabilir dimi
Hepimizin bir başarısızlığı oldu hayatta sıkma canını
Hepimizin bi yeteneği vardır sadece şu an yetenekli olmak istediğin dalda degilxir bence baska dallara yönel
Ysni belki olabilir de spesifik yok gibi hissediyorum ya
Hissetmek olmadigi anlamina gelmez haha denemeye devam et
Teşekkür ederim
Rica ederim neden bunu dusundun gece gece hayatinda ters giden ne var
Ya hayatımi yaşarken pek keyif almıyorum ve bir işe yaramadigimi hissediyorum ondan oluyor.
Üniversiteye gidiyorum mesela 2 yıllık bölüm kimse benden bunu beklemezdi bende beklemezdim.
Hani ben tercih ettim ama daha iyi olabilirdi hani.
Sanki kendimi heba ettim gibi hissediyorum.
Bundan ötürü
E duzeltmek senin elinde gala pismanlik duycana omur boyu dene
Keske calissaydim demek yerine çalış ve olmassa dneedim ve olmai de
Tamam
Kaç yaşındasın
21
Daha çok genciz bende 21im hicbirsey icin gec degil ki
Ben bu konuda o yüzden hep ben bir şey bilmem der geri adım atarım çoğu zaman 🤣
Farkındalık da bir yetenek kendine parfüm sıkıp sevmeye çalışabilirsin
yetenek 🤔 bu olunmaz ama , doğuştan gelen bişey bu..
Neyse yapılacak bişe yok
daha çok çalışıp açığını kapatabilirsin ama.. konu ne bilmiyorum ama 😅
M*lım sadece o kadar
değilsindir canım o kadar da yüklenme kendine
Yuklenmiyorum da.
Bazen çocukları kıskanıyorum ya.
Yeni nesil çocuklar mesela küçücük çocuk çok güzel ingilizce konuşuyor.
Filozof atakan falan bunlar nasıl kafalar
iyi de güzel İngilizce konuşmak yetenek değil kiii
Nasıl değil yaaaaa
değil tabiii.. resim yapmak yetenektir, şarkı söylemek yetenektir ne biliim doğuştan verilen şeydir yetenek.. otur 1 sene İngilizce çalış , İngiliz gibi İngilizce konuşursun , dil öğrenmek yetenek değildir
Çalışkanlık o zaman bu
yaniiiiiii
Anladım ama dil öğrenmeye yatkınlık diye bir gerçek yok mu
yokkk. enn canımsın insan bile dil öğrenebilir. sadece İngilizce almanca gözüyle bakma. etrafında türkçe konuşan canımsın bi gözünün önüne getir mesala
Mantıklı dedin bak.
Zekisin
Bundan sonra böyle bakıcam da gerçekten istemem lazım bunu öğrenmek için.
Kardeşim oyun oynarak faaln öğrendi garip
garip değil.. zaten enn kolay öyle öğrenilir yaşayarak kullanarak.. okullardaki gramer mramer hikaye.. bizim okullardaki İngilizce yi İngiltere kraliyet ailesi bile kullanmıyor 🤣
Kalıp öğrenerek diyorsun yani.
Oyunlarda kalıp kalıp cümle cümle olunca öğreniyorsun tabii diyosun anladım ya.
Bizim gramer çok mu kasinti diyosun ya?
aynennn öyle diyorum
Yetenek doğuştan gelir sonradan kazanacağın bir şey değil
Canını sıkma Ülke kendini bir b. k sanan cahillerle dolu
Gece gece aklımızı aldınn İllaki vardır ama bunu anlayabilmek önemli..
Aklını neden aldım
Kendine öyle deme yani nasıl böyle şeyler getirdin aklına bu saatte
Doğru
.
Beni düşündüğün için sağol
Rica ederim ne demek doğuştan gelen herkesin bir yeteneği vardır bunu senin keşfetmen lazım aslında
Olmak zorundamisin
Çokta zorunda değilim yani.
Herkes yetenekli mi olsun
O vakit akisina birak
insan uzaydaki görünmeyen tek nokta bile değilsen kendini bir şey sanması kibirlenmek değil mi? Bu hataya düşme hobi veya işinin gelişme yollarını ara
Kızların genel huyu. Açlıktan ağızları kokar kendilerini bir halt bellerler
Öz eleştiri sanırım bu 😅😅
Kendini bilmene sevindim hep mutevazi ol
Nasıl bir yetenek istiyorsun
Tövbe estağfurullah tövbe
Bitane dayı vardı çenesinde mercedes logosu var diye fabrikadan araba istiyodu jabsksnskd
Jesjjsksks insanda bu özgüven olacak
Bunun çeyreği yok bende
Ne kadar erken fark edersen o kadar iyi
hshshs
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?