Birisi size “saf ve zayıf halka” olarak tanımlasa nasıl hissederdiniz?

Ben herkese göre “zayıf halkaymışım, safmışım” harcanması kolay olan biriymişim. Erkek arkadaş edinmeyin. Kendimi iyi hissetmiyorum. Bir de dost yüze acı söyler demesi yok mu.. kırıldım. “Zayıf halka”… saf.. s4l4ksın.. “elde etmesi kolay” var bir de :) bütün gün takıntı yapacağım yeni bir konu. Lol. Borderline birine söylenecek en son sözler bu olurdu. Çok feci tetiklendim.
Güncellemeler
1 yıl
Depresyon ve borderline tedavisi görürken hastalığımı alevlendirdi.. birkaç ay toparlanmam. Bir de doğum günümde bu sözleri duymak ne bileyim, dağıttı.
Birisi size “saf ve zayıf halka” olarak tanımlasa nasıl hissederdiniz?
Cevapla