Ben herkese göre “zayıf halkaymışım, safmışım” harcanması kolay olan biriymişim. Erkek arkadaş edinmeyin. Kendimi iyi hissetmiyorum. Bir de dost yüze acı söyler demesi yok mu.. kırıldım. “Zayıf halka”… saf.. s4l4ksın.. “elde etmesi kolay” var bir de :) bütün gün takıntı yapacağım yeni bir konu. Lol. Borderline birine söylenecek en son sözler bu olurdu. Çok feci tetiklendim.
Güncellemeler
1 yıl
Depresyon ve borderline tedavisi görürken hastalığımı alevlendirdi.. birkaç ay toparlanmam. Bir de doğum günümde bu sözleri duymak ne bileyim, dağıttı.
Birisi size “saf ve zayıf halka” olarak tanımlasa nasıl hissederdiniz?
Bunu diyen insan zayıf halka oldugu icin cok umursamam cunku insan kendisinde olanı bastırmak icin baskasına söyler bunu
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Hayır saf biri olsam derim ki biliyorum demene gerek yok, öyle biri değilim. Kapalı kutuyum herkese karşı. Elimden gelse şu derdimi buraya bile yazmazdım. Ama çok içime oturdu başkasının beni bu şekilde görmüş olması.
Aşkım zaten hastayım, takıntı manyağıyım duygularını kontrol edebilen bir yapım yok. Basit ve zayıf halka demek nedir şaka mı ya. Bu söylediği sözler Kendimi çok zayıf ve güçsüz hissettirdi. Tam düzeldim, her şey yolunda derken. Hoop tekrardan başa saracak bütün duygu durumum
Borderline var yıllardır, anksiyeteyi de yanında beraber getiriyor. Zaten yüküm ağırdı ne gerek vardı bunları söylemesine takıyorum hayatı kendime zindan ediyorum
zaten iyi değilim çok üst üste geldi. Hayır kendime bir zarar versem bunun altından nasıl kalkacak? Herkese her şey söylenmemeli. Kaldıran var kaldırmayan var. “Sen saftın herkes p1çti bu yüzden herkes dedikodunu yaptı, çok safsın, zayıf halka olduğun için ayağını kaydırdılar işten gönderilen sen oldun”.. bla bla bla
Hayır sesim çok çıktığı için, kendi hakkımı savunduğum için işten gönderilen ben oldum. Saf ya da zayıf halka olduğum için değil. İşimde çok iyiydim, ayak kaydırmak için şirkette müdüre yalakalık yapan kesim yüzünden ben işimden oldum. Bunu göremeyecek bu sözleri söyleyecek kadar aptal olan oyken niye içimi kemiriyor bu söylediği sözler deli olacağım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Umurumda bile olmaz o kişi.
Ben baya saftım eskiden dersler ala ala uyanık oldum akıllı tedbirli
Kimin dediği önemli sana diyenin kuyruk acısı var galiba
Bunu diyen insan zayıf halka oldugu icin cok umursamam cunku insan kendisinde olanı bastırmak icin baskasına söyler bunu
Hayır saf biri olsam derim ki biliyorum demene gerek yok, öyle biri değilim. Kapalı kutuyum herkese karşı. Elimden gelse şu derdimi buraya bile yazmazdım. Ama çok içime oturdu başkasının beni bu şekilde görmüş olması.
Ben sdnin yerinde olsam o kisinin acıgını bulur onla tartısırdim bu sekil ciddiye alınırsin
Kendimi bildiğim için umursamazdım.
Aşkım zaten hastayım, takıntı manyağıyım duygularını kontrol edebilen bir yapım yok. Basit ve zayıf halka demek nedir şaka mı ya. Bu söylediği sözler Kendimi çok zayıf ve güçsüz hissettirdi.
Tam düzeldim, her şey yolunda derken. Hoop tekrardan başa saracak bütün duygu durumum
OKB mi var sende?
Borderline var yıllardır, anksiyeteyi de yanında beraber getiriyor. Zaten yüküm ağırdı ne gerek vardı bunları söylemesine takıyorum hayatı kendime zindan ediyorum
YouTube da Psikolog İzzet Güllü'yü izlemeni öneririm
Yardımı dokunabilir
zaten iyi değilim çok üst üste geldi. Hayır kendime bir zarar versem bunun altından nasıl kalkacak? Herkese her şey söylenmemeli. Kaldıran var kaldırmayan var. “Sen saftın herkes p1çti bu yüzden herkes dedikodunu yaptı, çok safsın, zayıf halka olduğun için ayağını kaydırdılar işten gönderilen sen oldun”.. bla bla bla
Hayır sesim çok çıktığı için, kendi hakkımı savunduğum için işten gönderilen ben oldum. Saf ya da zayıf halka olduğum için değil. İşimde çok iyiydim, ayak kaydırmak için şirkette müdüre yalakalık yapan kesim yüzünden ben işimden oldum. Bunu göremeyecek bu sözleri söyleyecek kadar aptal olan oyken niye içimi kemiriyor bu söylediği sözler deli olacağım
Yani Saf demesi normal karşılarım öyleyim çünkü 🙃