Hayatınızda karşılaştığınız en büyük adilik neydi?

Buraya yazamam diyenler lütfen alta yorum yapmasın savsak kaçak göçek insanlarla işim yok. Yazamıyorsan yazamayacağını da belirtme aşağıya hiç gelme kardeşim. Sanki adınızı gizleyerek yaşadığınızı anlatmaktan acizmişsiniz gibi soru sorulduğunda yeni gelin olmuş 18 lik kız gibi utanarak “ buraya yazamam” diyen ezik güruh gelmesin sorularımın altına.
Hayatınızda karşılaştığınız en büyük adilik neydi?
Cevapla