Bekleme konusunda tahammül seviyeniz ne durumda?

Loading..🥴🥴
Loading..🥴🥴

Geç kalmamak adına sabahın en kör saatlerinde düştüm yollara, neyse ki tüm işlemler bitti! 2 saati aşkın bir süredir bekliyorum, son dakikalarda iyice gınaa geldi artık🥱🥱

Uçmaya ramak kala...🛫🛫🛫

Sizler ne durumdasınız, bekleme konusunda tahammül mülkünüzün yıkılma seviyesi nedir?

Bekleme konusunda tahammül seviyeniz ne durumda?
Cevapla