





Hiç cesur değilim. Ama her konuda risk alıyorum. hayat zaten riskler üzerine kurulu değil midir? En büyük risk verdiğimiz nefesi geri alamayacak kadar kısa bir ömrümüz varken bundan daha fazla riskli bir şey olamaz.
Mantar olayı ayrı bir olay fikat et koy goyren ile karşılaşma :)
Bir çok konuda risk alırım hayat risk olmadan çekilmiyor en basiti 2 ay önce ehliyeti alkolden kaptırdım bu gün yine jandarma. cevirmesinden ehliyeteiz geçtim
Bana göre risk :)) hemde öyle biyel risk değil :) sen çam mantarı kanlıca topla birde :)
Sen oraya silahsız çıkmazsin :)
Bunlar sarı kız. mantari olması lazım :)
bir şey yapmaz. deme vuracağım yer bellidir direk. kalp :)
Sarıkız mantarına benzettim pazarlarda burada göreceğin istiridye mantarı kültür mantarı birde kestane mantarı olur genelede yöresel yerlerde mantar zamanı denk getirmek gerekir :)
Risk tehlikeyi bertaraf ettiğinde güzeldir. Tehlikenin içinde çaresizliğe düşünce o risk değil ahmaklık olur. Bin düşünüp bir hareket etme eylemi bu yüzden daha mantıkli geliyor.
Gereksiz cesaret aptallıktır cahilliktir bence yerine göre cesur olmalı insan durduk yere kendini tehlikeye atmak cesaret değil mantık+cesaret +tedbir olmalı
Cevap
16Cevap
Yav git işine yavrum. Hiç uğraşmam öyle şeylerle
Çiğköfte yok. Mercimek köftesi var bugün. Zoruna gitmesin 😘
Oldu bile. Gömdüm hepsini
Ben başları elde edeceğim ya da sonunda mutlu olacağım neredeyse her konu da risk alabilirim.. zaten risk almadan büyük şeyler kazanılmaz
Mantar ben zehirliyim diye bağırıyor sanki. Halen nefes aldığına göre gayet lezzetli mantarmış.😀
Küflü mantar var buna benzer ama bu mevsimde nasıl oluyor?
Yüzde 10 nem var neredeyse
Doğru ya, ah kafam.
Tam mantar havası, yarasın.
Konu Aşk ise risk almaya değer 😅
Körü körüne hiçbir işe atılmam. Akıllıca düşünüp ona göre hareket ederim.
Pek çok konuda risk aldım ve zannettiğimden daha cesurum
Hemen hemen her konuda risk alırım.
Aptal cesareti de diyebiliriz, özgüvende.
Mantar konusunda riske girmem hiç anlamıyorum bi tanıdığımız 40 yıldır abartısız mantar topluyor belgesi var ama bi gün hastaneye zor yetiştirdiler
Valla adam gidiyodu öteki tarafa ucundan döndü
Dikkat et yine de. Her mantar yenir ama kimisi son yemeğin olabilir derler
Geçen gün risk aldım. Rahatına alıştığım işi bırakıp başka bir işe gececektim, zorlanacaktim ama almadılar 😂
Ayılardan değilde mantardan daha çok korkarım galiba 😅
Riski severim 😌
Mesleğimde risk alırım
söz konusu gönül meseleri olduğunda hiç beklenilmeyecek kadar cesurumdur.
farklı yerlerde seks yapma konusunda tanışma konusunda vs
Ölüm ile alakalı her konuda rahatım. Kralını tanımam awq
Köpeğimi korumak için Pitbull'a saldırmıştım.
Benim yaşadıklarım hep risk bakma hep kurtuluyorum
cesur degilim risk de almam
Konusuna göre değişiyor
riski sıfırlayıp ciddi risk zevk verir
Riski zirvede yaşamayı severim
Her konuda alırım risk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?