Geçen gün 1saat ayakta dikildim ayna tuttum arkasını iyi görmesi için 4 gün oldu daha traş olalı bugün de benim işim var ofis arkadaşlarımla mangala gidecez bunu söyledim haftaicine erteleyek diye ama bana demedini bırakmadı sizce ne yapsam moralim bozan şey düzgün bi arkadasımın olmaması siz olsanız ne yaaprdınız
Bi arkadasım berber şaçını traş ediyor banada ayna tutturuyor karşılıgında bedava traş etti şimdide yüzüme vuruyor mesaj detayda?
benden ayna tutmamı istiyor benimde bugün işim var gidemedim sırf bugün gidemedim diye bu laflar. Ogün ayna tuttum diye beni bedava kesti sacı. Şimdide onun lafını yapıyor gelmedim diye
Kendi berber zaten benden ayna tutmamı istiyor benimde bugün işim var gidemedim sırf bugün gidemedim diye bu laflar. Ogün ayna tuttum diye beni bedava kesti sacı. Şimdide onun lafını yapıyor gelmedim diye
Nedesen haklısın böyle insanlara taviz veriyorum zaten yaşadıgım şehiri kopmle degiştircem telefon numarama kadar tüm arkadasş cevremi silecem geçen bi arkadasım da mesaj attı 2saatlik bi uzaklıkda olan yerdeymiş sıkıldım beni alabilir miisn diyor sacmalama dedim uzak orası dedim araba çok yakar dedim hemen basladı eray olsa gider alırsın bundan sonra onla takıl demelere
Zaten aşk hayatımda bitik durumda 2019dan buyana hiç bi tane bile kız arkadasım olmadı böyle canım sacma arkadaslarla takıldım hep bunca zamandır ama dedigin gibi ömür böyle gitmez
Ezik bir erkeği hiç kimse sevmez. Tam şu an başlamak zorundasın git o yavşaya haddini bildir sen kimsin de benimle böyle konuşuyorsun de küfür et hakaret et
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Erkekler böyle mi konuşuyor kendi arasinda bu nasıl bir terbiyesizlik nasıl kelimeler öyle
Erkekler küfürlü konusur ama bukadarı fazla
Bencil İnsanlarla iletişim kurma genç adam huzurun bozulur
Seninle böyle konuşmasna izin verme koy mesafeni görüşme daha
Ettigi bedava traşın da parasını gönderdim zaten
Iyi yaptin bundan ne dost olur ne baska bir sey
Görüşme
benden ayna tutmamı istiyor benimde bugün işim var gidemedim sırf bugün gidemedim diye bu laflar. Ogün ayna tuttum diye beni bedava kesti sacı. Şimdide onun lafını yapıyor gelmedim diye
Bedavaya olmamissin bir saat ayna tutmussun az yesin kendine uşak tutsun senin yerinde olsam boy aynasi alir koyarim al aynani beni rahat birak diye
Cocuğu satmıssın normal sinirlenmesi
Ben söz vermedim ki. Ayrıca başka zaman çok kez gittim. Bugün de işim var
Hahhahahahaha manitaya bakk beeeeee
La ne manitası ben topmuyum
Skwkskkwskksjzns kıskanmış halla halla
Parayla kestirsin
Kendi berber zaten benden ayna tutmamı istiyor benimde bugün işim var gidemedim sırf bugün gidemedim diye bu laflar. Ogün ayna tuttum diye beni bedava kesti sacı. Şimdide onun lafını yapıyor gelmedim diye
Yanında başka çalışan yok mu?
Varda dükkan sahibi varda oda tutmaz. Ayna zaten o dışardayken cagırıyor beni
Ezik misin
Neden
Seninle böyle konuşmasına nasıl izin veriyorsun
Hep böyle bu bi dedigi olmasa hemen küfür eder ağzına geleni sayar alıştım yani. Ama bilmiyorum. Bu nereye kadar gider böyle
Ezik bir insansın
Kendine saygısı olmayan ezik birisin kusura bakma
Nedesen haklısın böyle insanlara taviz veriyorum zaten yaşadıgım şehiri kopmle degiştircem telefon numarama kadar tüm arkadasş cevremi silecem geçen bi arkadasım da mesaj attı 2saatlik bi uzaklıkda olan yerdeymiş sıkıldım beni alabilir miisn diyor sacmalama dedim uzak orası dedim araba çok yakar dedim hemen basladı eray olsa gider alırsın bundan sonra onla takıl demelere
Önce kendine değer vermeye başla
Önce bu yavşaga adam akıllı cevap ver
Böyle devam ederse seni hiçbir kızda sevmez
Zaten aşk hayatımda bitik durumda 2019dan buyana hiç bi tane bile kız arkadasım olmadı böyle canım sacma arkadaslarla takıldım hep bunca zamandır ama dedigin gibi ömür böyle gitmez
Ezik bir erkeği hiç kimse sevmez. Tam şu an başlamak zorundasın git o yavşaya haddini bildir sen kimsin de benimle böyle konuşuyorsun de küfür et hakaret et