Kişiliği sizinle çok benzer olan insanları mı yoksa çok zıt insanları mı hayatınıza almayı tercih ediyorsunuz?

Normal bir insan kendisi gibi olanla muhatap olur dimi? Ben nerede bana zıt insan varsa onunla inatlaşma derdindeyim neden böylee
Kişiliği sizinle çok benzer olan insanları mı yoksa çok zıt insanları mı hayatınıza almayı tercih ediyorsunuz?
Cevapla