her şey olacağına varır demek gerekir bazen. Sen otoriter bir yapıya sahipsin Eğlenceli birisin Sevdiğin ve değer verdiğin insanlara güveniyorsun İnsanların senden faydalanmaya çalışmalarına müsade etme lütfen🤦♂️ Bazen iyimser olmak iyi bir şey olmayabilir Kuvvetlisin Disiplinlisin Ve mücadele ruhun var Başaramayacağın çok az şey var dünyada Sen bu dünyaya hangi amaç için geldiğini henüz belirleyememişsin Bir an önce bunu belirle lütfen Yolunu güzergahını o minvalde çiz Sen mükemmel karakterli birisin Sevecen ve tatlısın Seni çevrendeki herkes seviyor olmalı muhtemelen Çevre ilişkilerin çok iyi gittiğin yerlere adapte olmak çok zor değil senin için Bazen korkuyorsun çekiniyorsun Bunu yapma Korkma ve çekinme bam bam bam😂 Mükemmelsin güzel karakterin ve güçlü ruhun var
Teşekkür ederim güzel yorumun için. Dünyaya yaşamak için geldim. Başkalarını memnun ve mutlu etmek için değil. Bunun bilincindeyim. Yolumu da bu doğrultuda belirledim zaten 🙂
Duvarlar örmeyi bırak hayatı biraz akışına oluruna bırakmak gerekir bazen Senin için Zor olduğunun farkındayım Ama yeniden hayata başlamalısın O eğlenceli kişiliğini her ortama yansıtmalı Enerjinle herşeyi yakmalısın🙃🙃😂
Gün içerisinde bazen sert olman gerekiyor seni anlıyorum şampiyon sakin ol ama diktatörlerde bazen naifleşirler. Bazen sert olmak zorunda olsanda kimseyi kırmıyorsun yani bilerek yapmıyorsun Öyle bir durumdada özür dilemekten gönül almaktan çekinmezsin Yüce gönüllü bir karakter özelliği Yöneticilik senin ruhuna işlemiş Yönetici olmasan yinede her yerde lider olabilecek kadar güçlü bir yapın var Nazik ve kibarsın hemen kırılmazsın Fakat sevdiklerinden birisi yanlış yaparsa hemen kırılıyorsun Buda senin ne kadar saf ve temiz olarak sevdiğini bizlere gösteriyor Ev içerisindeki otoriter yapını sarsmamaya çalışıyorsun Ama biraz sal ya Allah Allah olur öyle arada her şey senin istediğin ve dediğin gibi olmaz değil mi? Değer verdiklerine sorgusuz sualsız değer veriyorsun Sevdiklerini çok sorguluyorsun Bazen bırakmak gerekir İyisin çok iyilik yapıyorsun ama hepsi gizli bazılarını gizlememen gerek İnsanlar seni hançerliyor bu yüzden Yüzlerine karşı bazen dur denen gerekiyor.
Ama sen çok mükemmel bir karaktersin daha anlatabilirim seni🙃🙃😂
Ben bu kadar net anlatamazdım.. Kaç kere okudum hepsi doğru.. İnsanları yönetmekten nefret etsemde işimin bir parçası olması haliyle özelime de yansıyor.. Bunu elimden geldiği kadar törpülemeye çalışıyorum ama olduğu kadar oluyor işte.. İyilik ise benim enerjimi arttıran en önemli detay ve bunu gözlere soka soka yapamam bu konuda daima gizliliği savunmaya devam edeceğim.. Çok çok teşekkür ederim.. 😌🙏
İyiliklerine karşılık nankörlük yapanları ve inkar edenleri yeri geldiği zaman bu kişilerin kalbini kırmaktan çekinme. Ya şimdi insanları yönetiyor olmak bir nebze de olsa bazen bazı yerlerde hoşuna gidiyor şimdi bunu inkar etmeyelim ama hoşuna gidiyor derken şöyle çünkü doğru yönlendirebiliyorsun yani insanların zarar görmeden onlara eziyet edilmeden yönlendirilebileceğini biliyorsun ve bunun senin elinde olması hoşuna gidiyor yani bu güzel bir şey iyilik yapabilmek için çok güzel bir yol ve sen bunu çok iyi kullanıyorsun ve herkes senden memnun Yalnız 23:24 yaşlarında siyah saçlı orta boylu normal kiloda buğday tenli bir kız var etrafında adını bilmiyorum bu kız sana çok iyi yaklaşıyor fakat arkandan hiç öyle değil ona dikkat et. Seni bu konuda uyaran birisi olmuş ama dolaylı yoldan uyarılmışsın anlamamış olma ihtimalin var. Çok samimi olduğun bir arkadaşın var bu iyi güzel bazen bazı insanların gerçek yüzünü görebilmek için onları test etmek gerekir unutma hiç kimse senden daha iyi değildir o yüzden etrafındaki bazı insanları arada sırada denemeni tavsiye ederim. İyi huylusu insanlara karşı herhangi bir zıtlığın yok inatçı birisi değilsin Kötü bir durumu çok güzel bir şekilde yönetebilir ve en az zararla olayı kapatabilirsin Çözüm Üretici bir karaktersin insanlar senden yardım istemekten keyif alıyorlar Çünkü her yardım istediklerinde yardım ediyorsun bunu da yapma Bundan vazgeç her yardım isteyene yardım etme kaç defa söyledim sana 😂 Ah ah maddi açıdan çok ses kapıyorsun insanlara yapma bunu bazıları iyi niyetini suistimal etmek isteyebilir elime bir sopa alacağım şimdi avucunu aç deyip 2.03 tane avucuna vuracağım ya🤪🤪😂 Deli ediyorsun beni 😂 Yeni insanları tanımaktan çok hoşnut oluyorsun ama insanlar sana nasıl yaklaşması gerektiğini bilmiyorlar sana yaklaşımları çok farklı sen de bunun farkındasın tanışmak istediklerinde bazen sana kötü enerji verebiliyorlar Enerjine güven enerjinin sana söylediği şey kesinlikle doğrudur.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
olabilir evet
Ah barış ah bir fırsat gelmiş sana neden reddettin?
Yoksa farkına varmadın mı?
Gelen fırsatı görmedin mi merak ettim?
Fırsat? yağmurlu hava da su yok bana ne fırsatı sdsdf
Yaşam enerjini yükseltecek bir teklif gelmiş
Aaa yoksa henüz haberin yok mu?🙃😂
iyi salladın bro 😂
Haberin olmadıysa önümüzdeki 9 gün içinde tekrar görüşelim neler olduğunu bana anlat 🙃😂
9 gün içinde görürsün kanka 🙃😂😂😂
9 gün sonra bu soruya gelirim 😂
Gel beni bul 🙃🙃😂
Anlaştık 🙃😂
evet dökül ne biliyorsun paralarımın yeri nerde bulamıyorum
14 aya kadar seni bulacak ama ne için mücade ediyorsan
Esnetmeye çalış
Biraz esnet sana nasıl geliyor gör.🙃😂
tamam ben esneme germe hareketlerine başlayım
Tahminim doğru mu?🙃
doğru bir şey için mücadele ettiğim euheuh
Biraz esnet gör bak neler oluyor🙃🤣
tamam ben biraz kanırtarak esneteyim euheuh
Tamam 😂😂🙃
İsteriz.
her şey olacağına varır demek gerekir bazen.
Sen otoriter bir yapıya sahipsin
Eğlenceli birisin
Sevdiğin ve değer verdiğin insanlara güveniyorsun
İnsanların senden faydalanmaya çalışmalarına müsade etme lütfen🤦♂️
Bazen iyimser olmak iyi bir şey olmayabilir
Kuvvetlisin
Disiplinlisin
Ve mücadele ruhun var
Başaramayacağın çok az şey var dünyada
Sen bu dünyaya hangi amaç için geldiğini henüz belirleyememişsin
Bir an önce bunu belirle lütfen
Yolunu güzergahını o minvalde çiz
Sen mükemmel karakterli birisin Sevecen ve tatlısın
Seni çevrendeki herkes seviyor olmalı muhtemelen
Çevre ilişkilerin çok iyi gittiğin yerlere adapte olmak çok zor değil senin için
Bazen korkuyorsun çekiniyorsun
Bunu yapma
Korkma ve çekinme bam bam bam😂
Mükemmelsin güzel karakterin ve güçlü ruhun var
Teşekkür ederim güzel yorumun için.
Dünyaya yaşamak için geldim. Başkalarını memnun ve mutlu etmek için değil. Bunun bilincindeyim. Yolumu da bu doğrultuda belirledim zaten 🙂
Rica ederim ne demek
Çok iyi umarım yolunda karşına çıkacak olan her şey sana en iyi faydayı sağlar 🙏🏻
Umarım.
Umarım.
Ver bakalım.. 😂
Her zaman kalabalıklar içerisinde yalnızlığı yaşıyorsun.
Bunu kendine yapma eğlenmeye çalışmalısın🙃🙃😂😂🤪
İlki şakaydı şimdi doğruya gelelim
Duvarlar örmeyi bırak hayatı biraz akışına oluruna bırakmak gerekir bazen
Senin için Zor olduğunun farkındayım
Ama yeniden hayata başlamalısın
O eğlenceli kişiliğini her ortama yansıtmalı
Enerjinle herşeyi yakmalısın🙃🙃😂
Yorum az olmuş.. 😂
Ekleme yapabilirim bunlar doğruysa devam edeyim?🙃😂
Tabiii, bekliyorum en uzunundan.. 😂
Gün içerisinde bazen sert olman gerekiyor seni anlıyorum şampiyon sakin ol ama diktatörlerde bazen naifleşirler.
Bazen sert olmak zorunda olsanda kimseyi kırmıyorsun yani bilerek yapmıyorsun
Öyle bir durumdada özür dilemekten gönül almaktan çekinmezsin
Yüce gönüllü bir karakter özelliği
Yöneticilik senin ruhuna işlemiş
Yönetici olmasan yinede her yerde lider olabilecek kadar güçlü bir yapın var
Nazik ve kibarsın hemen kırılmazsın
Fakat sevdiklerinden birisi yanlış yaparsa hemen kırılıyorsun
Buda senin ne kadar saf ve temiz olarak sevdiğini bizlere gösteriyor
Ev içerisindeki otoriter yapını sarsmamaya çalışıyorsun
Ama biraz sal ya Allah Allah olur öyle arada
her şey senin istediğin ve dediğin gibi olmaz değil mi?
Değer verdiklerine sorgusuz sualsız değer veriyorsun
Sevdiklerini çok sorguluyorsun
Bazen bırakmak gerekir
İyisin çok iyilik yapıyorsun ama hepsi gizli bazılarını gizlememen gerek
İnsanlar seni hançerliyor bu yüzden
Yüzlerine karşı bazen dur denen gerekiyor.
Ama sen çok mükemmel bir karaktersin daha anlatabilirim seni🙃🙃😂
Ben bu kadar net anlatamazdım..
Kaç kere okudum hepsi doğru..
İnsanları yönetmekten nefret etsemde işimin bir parçası olması haliyle özelime de yansıyor..
Bunu elimden geldiği kadar törpülemeye çalışıyorum ama olduğu kadar oluyor işte..
İyilik ise benim enerjimi arttıran en önemli detay ve bunu gözlere soka soka yapamam bu konuda daima gizliliği savunmaya devam edeceğim..
Çok çok teşekkür ederim.. 😌🙏
Rica ederim..
Ben anlatırsam böyle anlatırım
Daha anlatırdımda sıkılma diye devam etmedim be yoksa fırça felan atacaktım daha 🤦♂️🤪🙃😂😂
Yaz bakiim merak ettim.. 😂
Valla çok uzun yazarım bak sonra bu kadar uzun olur mu deme?😂🙃
Beklediğin kabahat.. 😂
Ama önce bir anlaşma yapalım seninle 😂
Sen bir tane yaz gönder bende sana uzun baya uzun bir şey yazayım😂🙃🙃😂
Nasıl?
Hadi ben yazayım yinede 😂
İyiliklerine karşılık nankörlük yapanları ve inkar edenleri yeri geldiği zaman bu kişilerin kalbini kırmaktan çekinme.
Ya şimdi insanları yönetiyor olmak bir nebze de olsa bazen bazı yerlerde hoşuna gidiyor şimdi bunu inkar etmeyelim ama hoşuna gidiyor derken şöyle çünkü doğru yönlendirebiliyorsun yani insanların zarar görmeden onlara eziyet edilmeden yönlendirilebileceğini biliyorsun ve bunun senin elinde olması hoşuna gidiyor yani bu güzel bir şey iyilik yapabilmek için çok güzel bir yol ve sen bunu çok iyi kullanıyorsun ve herkes senden memnun
Yalnız 23:24 yaşlarında siyah saçlı orta boylu normal kiloda buğday tenli bir kız var etrafında adını bilmiyorum bu kız sana çok iyi yaklaşıyor fakat arkandan hiç öyle değil ona dikkat et.
Seni bu konuda uyaran birisi olmuş ama dolaylı yoldan uyarılmışsın anlamamış olma ihtimalin var.
Çok samimi olduğun bir arkadaşın var bu iyi güzel bazen bazı insanların gerçek yüzünü görebilmek için onları test etmek gerekir unutma hiç kimse senden daha iyi değildir o yüzden etrafındaki bazı insanları arada sırada denemeni tavsiye ederim.
İyi huylusu insanlara karşı herhangi bir zıtlığın yok inatçı birisi değilsin
Kötü bir durumu çok güzel bir şekilde yönetebilir ve en az zararla olayı kapatabilirsin
Çözüm Üretici bir karaktersin insanlar senden yardım istemekten keyif alıyorlar
Çünkü her yardım istediklerinde yardım ediyorsun bunu da yapma
Bundan vazgeç her yardım isteyene yardım etme kaç defa söyledim sana 😂
Ah ah maddi açıdan çok ses kapıyorsun insanlara yapma bunu bazıları iyi niyetini suistimal etmek isteyebilir elime bir sopa alacağım şimdi avucunu aç deyip 2.03 tane avucuna vuracağım ya🤪🤪😂
Deli ediyorsun beni 😂
Yeni insanları tanımaktan çok hoşnut oluyorsun ama insanlar sana nasıl yaklaşması gerektiğini bilmiyorlar sana yaklaşımları çok farklı sen de bunun farkındasın tanışmak istediklerinde bazen sana kötü enerji verebiliyorlar
Enerjine güven enerjinin sana söylediği şey kesinlikle doğrudur.
Falcı bile bu kadar tahmin yürüyemezdi.. 😂
😂😂🤫
Burci agayım ben
Güldür güldürden mi?🙃