Sosyal Bilimler okuyanların küçümsendiğini düşünüyorum. Ben önceden sayısaldaydım sonra sosyal bilimlere ilgili olduğumu fark ettim ve eşit ağırlığa geçtim. Öğretmenler ve öğrenciler arasında çok dışlanırdık, (sosyal aktivitelere dahil edilmemek ). İşte sosyal bilimler çocuk oyuncağıymış sayısal kadar zorlanmıyormuşuz (dersleri sadece test çözmekten ibaret görünce böyle oluyor sanırım), diğer öğrenciler bizim gibi değilmiş onların çalışması gerekiyormuş vs. Günaydın bu arada 😃
Sosyal Bilimler sever misiniz? ekonomi, felsefe, siyasal bilimler, ekonomi, hukuk vs. size göre boş şeyler mi?
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sosyal Bilimler sever misiniz? ekonomi, felsefe, siyasal bilimler, ekonomi, hukuk vs. size göre boş şeyler mi?
En İyi Cevaplar