Fizik
Kimya
Biyoloji
Sosyoloji
Arkeoloji
Astronomi
Jeoloji
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arkeoloji. Hatta 18 yaşın getirdiği toylukla yüksek ÖSYM puanımı yakarak arkeoloji okumaya karar vermiştim. Bölüme başlayınca farkettim gibi hobi olarak kalması daha iyiymiş. Türkiye bilim konusunda idealist olunabilecek bir ülke de değilmiş. Bu farkındalık sonrası bıraktım üniversiteyi.
Kesinlikle biyoloji. Hem de lafta değil. Gerçekten ilgileniyorum. Sağlık üzerine ya da biyoloji üzerine çalışmak istiyorum. Bu aralar evrimi araştırıyorum. Evrime inanıyorum.
Fiziği tercih ederdim ama kader beni sosyoloji alanına itti. Şu aralar etnik kimlik üzerine yazdığım eserin son bölümüne kafa yoruyorum. Araştırma sorumuz, Neden savaşıyoruz? Hakikaten neden savaşıyoruz?
Cevap
8Cevap
Fizik ve kuantum boyutu
Mesleğim gereği biyolojiyle ilgileniyorum. Her detayına hayranım.
Mesleğin ne?
Sağlıkçıyım
ben sosyal bilimlerle ilgileniyorum celal şengör gibi ee ayrıca sosyal bilimlerdeki bilim dalları benim hobimdir işte eknomi iktisat tarih jeoloji coğrafya olsun arkeoloji olsun sosyal bilimler bene çok önemli felsefe sosyal bilimdir
Ekonomi iktisat tarih bilim değil ki?
Arkeoloji tabiki çok merak ediyorum bu tarz şeyleri
fiziğe karşı bir ilgim var
Ben sözelciyim ama astronomi iyidir.
Astronomi iyidir güzeldir 😁
Astronomi ilgimi çekiyor biyolojiyle
Astronomi, arkeoloji ve mitolojiler.
Yemek özel alanım ama seçenekler arasında yok
Bilim değil ki?
Biyoloji
Psikoloji tabiiki
Fizik/astronomi
Uzay ve astronomi.
fizik
Biyoloji
bilimle değil ilimle ilgileniyorum
Daha çekici
Nasıl?
Laborantlık okuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?