Kendinize bir kral veya kraliçe lakabı taksaydınız neyin kralı/kraliçesi derdiniz?

Merhaba KScanlar nasılsınız?

Muhtemelen ben tenim siyah değil ama

Model karanlığın kraliçesi Nyakim Gatwech gibi karanlığın kralı derdim galiba.

Dırım dırım dırım dıssss 🤪 #aynadakiajan
Kendinize bir kral veya kraliçe lakabı taksaydınız neyin kralı/kraliçesi derdiniz?
Kendinize bir kral veya kraliçe lakabı taksaydınız neyin kralı/kraliçesi derdiniz?
Cevapla