Kişilik & Karakter Kral ya da kraliçe olsan yapacağın ufak şımarıklıklar ne olurdu? çpkn_kuruFASULYE007 Takip Et Master Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor çıplak gezip, "kral çıplak" diye ilk bağıracak olana dönüp; "zoruna mı gitti kardeşim" demek. Kral ya da kraliçe olsan yapacağın ufak şımarıklıklar ne olurdu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. yapmam ben 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
yapmam ben
İnsanlara eğitim güzel bir eğitim veriridim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!