Kral ya da kraliçe olsan yapacağın ufak şımarıklıklar ne olurdu?

çıplak gezip, "kral çıplak" diye ilk bağıracak olana dönüp; "zoruna mı gitti kardeşim" demek.

Kral ya da kraliçe olsan yapacağın ufak şımarıklıklar ne olurdu?
Kral ya da kraliçe olsan yapacağın ufak şımarıklıklar ne olurdu?
Cevapla