Bulunduğumuz ilçenin köylerinden birinde köy hayrı vardı değişiklik olsun diye gittim ama hayır için yer sofraları kurulmuştu ve tabildot usulü değil sofra usülüydü yani tek tabakta çorba tek tabakta yemek tek tabakta pilav gibi ben böyle olmasından rahatsız oldum kendi önümden yiyip sofradakilerle bundan rahatsız olduğumu masalarda ve tabildot usulü olması gerektiğini söyledim annem beni insanlara rezil ettin diyerek bana küstü bunda küsecek bir şey var mı sizce kim haklı?
Annen haklı
Sen haklısın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Köy hayrına gittik ben yer sofrasına oturup sofradakilerle aynı tabaktan yemek istemediğim için annem bana küstü sizce kim haklı?
Ben böyle davet edilen bir sofraya hayır demem. Zaten ben de böyle büyüdüm, böyle yetiştim.
Sağlık açısından sana bir şey diyemem. Ama Halil İbrahim sofrasıdır o kurulan yer sofrası. Bereketi de içindedir. Ekmek kırıntısıbı dâhi ziyân etmem. Halil İbrahime mirastır bizlere...
bence annenın kusmesı ona gore haklı cunku oranın usulu bu sekılde mıllet boyle yemek yıyıp karınlarını doyuruyor ve senınde bu sekılde bu durumu onlara belırtmen onlara garıp gelmıs olabılır ve annen bu durumdan onlara karsı mahcup olmus olabılır annenle duzgunce konusup derdini anlatabılırsın anlayıs gosterır dıye dusunuyorum
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Anketler > Köy hayrına gittik ben yer sofrasına oturup sofradakilerle aynı tabaktan yemek istemediğim için annem bana küstü sizce kim haklı?