Güvendiğiniz insanlarla/ arkadaşlarınızla iş yapar mısınız?

Araya hatır gönül girince birlikte iş yapmak bir yandan iyi, bir yandan kötü. Mutlaka bir kişi biraz daha hafife alıyor o işi ve diğer kişi peşini kovalamak zorunda kalıyormuş gibi geliyor bana. Diğer yandan, sevdiğin ve güvendiğin biri olduğu için gönlün biraz daha rahat oluyor. İki arada bir derede kaldı fikrim. Sizce?
Güvendiğiniz insanlarla/ arkadaşlarınızla iş yapar mısınız?
Cevapla