Bütün her şey Hep benim başıma geliyor kimsenin başına gelmiyor?

Hayatta sürekli her şeyler benim başıma geliyor ama kimsenin başına gelmiyor. Herhangi bir şey benim başıma geldiği zaman veya gelmediği zaman kendi kendime diyorum bu benim başıma gelir ama kimseye gelmez ya da o olay başıma gelmezse bile ya olursa diye ya gelirse yine o olay kimseye gelmez bana gelir diye düşünüyorum.

Bütün her şey Hep benim başıma geliyor kimsenin başına gelmiyor?
Cevapla