Ben biraz şakayı kaldiramayan birisiyim, çabuk sinirlenebiliyorum sadece el hareketinde değil sözleri bile takıntı yapabiliyorum.
Şimdi bu hareket ise benim canımı sıkıyor ama işime de engel olmaması için sessiz kalıyorum.
Benim yaş araligimdaki erkeklere sorum bu takıntı yapilacak bi konu mu sizce?
(Kendisiyle benim samimiyetim bu kadar yok )
Şimdi bu hareket ise benim canımı sıkıyor ama işime de engel olmaması için sessiz kalıyorum.
Benim yaş araligimdaki erkeklere sorum bu takıntı yapilacak bi konu mu sizce?
(Kendisiyle benim samimiyetim bu kadar yok )
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
bence sölemelisin
bence sölemelisin
direk ona
bu beni rahatsız ediyor amirim deyim
Kadroya geçince kendisinjn de onayını alacaklar fakat, beni rahatsız eden konu da bu
yahu
o amirin diye her şeye boyun eğmek zorunda değilsin
amirim el şakalarını sevmiyorum rica ederim bir daha yapmazsan sevinirim de:)
Rahatsız olduğunu söyle iş ciddileşse bile cimere yazarsın hiç bir şey yapamaz hatta uyarı alır
Benim mesleğime engel teşkil eder mi diye düşünüyorum, sonuçta kadroya gectigimde onun da onayını alacaklar
El kol şakası hiç sevmem de, yaptığı zaman elini ittir anlar.
ayyy bu kesin sana asılıyooo... böyleleri önce şakayla ufak ufak dokunma ile başlar
Erkek karadeniz oflu kendisi , aşırı sinir bozucu karakteri var
erkek ve oflu olması asılmasına engel deyil be kanka... dikkat et kendine yani eğer bu tip tercihin yoksa
Neden birisi başına vurduğunda asılacak diye düşünürsün ki? Hayatinda sana her iletişim kuran temas eden kişiyi sana asilacak diye mi düşünürsün yani?
benim yorumum bu yönde...
Ergence yorum
yooo... bi arkadaşımın başına benzer bi şey geldii... çocuk işten ayrıldı bu yüzden... seninkine o kadar benziyoki yaşadıklarına
İyi de , bir kişi bunu yaşadı diye herkes bunu yasayacak diye bir yorum yapmak çok abesçe bi düşünce, sen şimdi hayatin boyunca karşına benim gibi çıkanların hepsine kesin asiliyordur diyip başka hiç bir yorum yapamazsan da bu senin bağnazca görüşün
o zaman bakariz duruma
Rahatsız olurum