bizim bir komşu var adam 55 yaşında öyle bir samimiyetmiz felan yoktur ama işte kapıda felan görür genelde
sabah aşağıya iniyordum günaydın dedim o da "günaydın koç" dedi genelde gördüğünde "naber koç" felan der.
neden bilmem ama bu "koç" kelimesi beni rahatsız etti
komşumuzun da bu zamana kadar yanlısını görmedim yani adama söylesem mi rahatsız olduğumu ve ben genelde söylerken kavga ediyorum bağırıp cagırıyorum sinirleniyorum bir anda. bir yandan da hiç samimiyetimiz de yok öyle.
aşırı huzursuz oluyorum resmen spora gidecekken karşıma çıktı sabah moralim bozuldu doğru düzgün onu kafama takmaktan koşamadım bile.
NOT: adam daha önce birini öldürmüş hapiste felan yatmış cok eskiden o da tedirgin ediyor beni söyleyemiyorum korkuyorum galiba birinden korkmak da insanı iyiden iyiye kötü hissediyor öyle olunca ondan korkuyormuş onun karşısında ezikmiş gibi hissediyorum sanki rahatsız olduğum bir durumu söyleyemiyormuşum gibi hissediyorum. hapiste yattığı dönemde böbreklerini kaybetmiş ve eşi de bırakıp gitti öyle bir adam ama zararı olmayan kendi halinde yaşayan bir adam düşünün işte.
sizce bu kelime normal mi napmalıyım akıl fikir verin ya nolur
sabah aşağıya iniyordum günaydın dedim o da "günaydın koç" dedi genelde gördüğünde "naber koç" felan der.
neden bilmem ama bu "koç" kelimesi beni rahatsız etti
komşumuzun da bu zamana kadar yanlısını görmedim yani adama söylesem mi rahatsız olduğumu ve ben genelde söylerken kavga ediyorum bağırıp cagırıyorum sinirleniyorum bir anda. bir yandan da hiç samimiyetimiz de yok öyle.
aşırı huzursuz oluyorum resmen spora gidecekken karşıma çıktı sabah moralim bozuldu doğru düzgün onu kafama takmaktan koşamadım bile.
NOT: adam daha önce birini öldürmüş hapiste felan yatmış cok eskiden o da tedirgin ediyor beni söyleyemiyorum korkuyorum galiba birinden korkmak da insanı iyiden iyiye kötü hissediyor öyle olunca ondan korkuyormuş onun karşısında ezikmiş gibi hissediyorum sanki rahatsız olduğum bir durumu söyleyemiyormuşum gibi hissediyorum. hapiste yattığı dönemde böbreklerini kaybetmiş ve eşi de bırakıp gitti öyle bir adam ama zararı olmayan kendi halinde yaşayan bir adam düşünün işte.
sizce bu kelime normal mi napmalıyım akıl fikir verin ya nolur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar