Sizden yaşça büyük bir adamın size "koç" diye hitap etmesi?

bizim bir komşu var adam 55 yaşında öyle bir samimiyetmiz felan yoktur ama işte kapıda felan görür genelde

sabah aşağıya iniyordum günaydın dedim o da "günaydın koç" dedi genelde gördüğünde "naber koç" felan der.

neden bilmem ama bu "koç" kelimesi beni rahatsız etti

komşumuzun da bu zamana kadar yanlısını görmedim yani adama söylesem mi rahatsız olduğumu ve ben genelde söylerken kavga ediyorum bağırıp cagırıyorum sinirleniyorum bir anda. bir yandan da hiç samimiyetimiz de yok öyle.

aşırı huzursuz oluyorum resmen spora gidecekken karşıma çıktı sabah moralim bozuldu doğru düzgün onu kafama takmaktan koşamadım bile.

NOT: adam daha önce birini öldürmüş hapiste felan yatmış cok eskiden o da tedirgin ediyor beni söyleyemiyorum korkuyorum galiba birinden korkmak da insanı iyiden iyiye kötü hissediyor öyle olunca ondan korkuyormuş onun karşısında ezikmiş gibi hissediyorum sanki rahatsız olduğum bir durumu söyleyemiyormuşum gibi hissediyorum. hapiste yattığı dönemde böbreklerini kaybetmiş ve eşi de bırakıp gitti öyle bir adam ama zararı olmayan kendi halinde yaşayan bir adam düşünün işte.

sizce bu kelime normal mi napmalıyım akıl fikir verin ya nolur
Sizden yaşça büyük bir adamın size "koç" diye hitap etmesi?
Cevapla