Yaşça büyük erkeğe mesaj atmam saçma mı olur sizce?

Facede profili rasgele karşıma çıktı bi söz atmış bende de vardı o söz. Aynı sektordeniz acaba fake hesabımdan profiliniz karşıma çıktı o söz benimde galeride vardı mı desem efendi birine benziyor. Birde başka hesabında da bu sözü atmış

"Sizi nasıl hissettirdiklerini unutmayın sizi nerede çaresiz ve yapayalnız bırakıp hayatlarına hiç bir şey olmamış gibi devam ettiklerini unutmayın "

Fake hesaptan nasıl mesaj atsam sizce?

Orijinal hesap tan yazmaya utanıyorum ya sanki adam yaralı ve terk edilmiş gibi onun için üzüldüm açıkçası belki bana cvp verir

Yaşça büyük erkeğe mesaj atmam saçma mı olur sizce?
Cevapla