Yaşça büyük bir erkeğe dayı demek kabalık mı?

adanalıyım, İzmir 'e okumaya geldim benden hoşlandığını düşündüğüm 10 yaş büyük birine dayı dedim. bozuldu sanırım.
Yaşça büyük bir erkeğe dayı demek kabalık mı?
Cevapla