- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
9 ayDenmez , 37 yaşta amca olucak yaş değildir zaten , muhtemelen bunu kendini bilmez üslupsuz Z kuşağı yapıyor, bazen bana da teyze diyorlar mesela , pek ciddiye alınacak bir durum değil cahilliklerine vermek lazım
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 629 cevap paylaştı. 14-21 yaş kızlar bazen ergenlik sendromundan çıkamaz, yaşı büyük olan erkeklerin küçük kızlarla ilgilendiğini bilir ama şunu düşünmez yaşı büyük kızların da küçük erkeklerle ilgilendiğini hayatta tasavvur edemez. Çünkü ona dişiliğin üstünlüğü öğretilmiştir. erkekler şöyle yapar böyle yapar. O da bununla dalga geçmek onları aşağılamak amacı cinsel küçültme onların yaşının yüksek olması ile dalga geçme arzusu duyar. böylece içindeki erkeklikten intikam aldığını düşünür. Fakat ilginç bir şekilde Allah böyle kızları uyandırıp 30 yaşında 40 yaşında evlendirmeyip 20 yaşında partner peşinde koşturur. Böyle şeyler de olur. Burada yaş farkını hep bu tür yaşı 18-25 yaş grubu kızlar yaş farkını sorarlar sevgiliile olur mu sorusu. İşte bu onlar için takıntıdır. Allah gider 20-30 yaş farklı evlendirir sesleri çıkmaz para için tabii ki. İnsan ergenken çok fazla alıcısı vardır tabii kızsanız. Ama zaman öyle bir intikam alır ki kendi lafını yersin. Sonra da hiç ses çıkmaz unutulmuştur çocukken söylediğin ergenlik lafları. Yüzüne yedirirlerse o zaman çocuktum dersin kurtulursun. Kafam basmıyordu dersin. Benim annem 84 yaşında, annem başkasının 83 yaşında olduğuna inanmaz kendisinin daha genç olduğunu söyler. yaşınız büyüdüğü zaman kendinizi hep küçük gösterirsiniz. Bunu da en çok kadınlar yapar Bu da bilinsin. O yüzden kadına yaş sorulmaz denir. Belki de kadınlık kendi ergenlik yaş kompleksine hep yenik düşerken , kader ve zaman Erkektir intikam alır lafını yedirir. Anlayamaz. Kızların çoğu kendi yaşıtıyla zaten evlenmez en az bir 5 yaş 8 yaş bazen 15 yaş fark eder. Ama ergenken sanki yaşıtla evlenecekmiş gibi düşünür. Bunu söylemek için önce babanızla annenizi inceleyelin. Belki de anneniz babanızı amca diyordu ergenken. Ama evlendi. Bana göre yaş farkı geçindiğiniz sürece ya da paraniz bitmediği sürece önemli değil. Çünkü kadının parası hep biter. Paranız bittiği zaman kadınlığı sürdüremezsiniz. Zaman=erkektir bütün güzelliği almasını bilir sonunda yenik düşülür.
13 Yorumla- 9 ay
yaşının yarısı bi kızdan kuyruk acın mı var dostum bu nasıl bş destan..
- 9 ay
erkeklerin gözünün eşleri olmasına rağmen çok genç kızlarda olması 20 yaş küçüklerle takılmayı errrrrkekklik sanması konusundaki fikirlerini merak ediyorum. büyüyememiş çocuklar erkeklik savaşı veriyor küçücük kızlarla sonra böyle alınganlıklar yapıyor.. uygun haş farklarına sözüm yok ama seni kim kırdıysa egonu kırmış kendini ezdirme bu kadar karakterli olduktan sonra aşağılayan aşağılıktır
- 9 ay
Ben karakterim gereği belli bir yaş altındaki insanlarla olmam olamam
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
9 ayBu bir zorbalama taktiği.
İnsanlar her yaşta, her koşulda zorbalık yapıyorlar. Sosyal medyada da linç kültürü hakim. Kilolu isen, burnun kavisli ise, dudakların ince ise, yaşın 30'u aşmış ise... Bu çokça çeşitlendirilebilir... Mutlaka linçlenirsin
12 Yorumla- 9 ay
Çok kötü cevap veren olmadı
9 aybanada 45 yasındayım hala abla dıyolar sanırım goruntuyle alakalı boş ver akılma daha teyze dıyen cıkmadı:)
38 Yorumla- 9 ay
Abla diyecekleri yaştasın. takılmadım yine de moralim bozuldu olsun sorun değil 😊
- 9 ay
daha gencısın ya ne amcası
- 9 ay
Sende öylesin maşallah
- 9 ay
Senin kalbin neden yaralı
- 9 ay
boş ver
- 9 ay
Bir derdin varsa dinleyebilirim
- 9 ay
Beni eklersen sevinirim
Yapay Zeka Cevapladı
Dayı ya da amca gibi ifadeler bazen yöresel veya insanlar arasındaki samimiyete göre değişebiliyor. 😊 37 yaş kesinlikle yaşlı değil, hatta hayatın en enerjik zamanlarından biri diyebilirim. Ancak bu ifadeleri ciddiye alıp almamak tamamen senin bakış açına bağlı. Belki seni daha "içten" ve "aileden biri" gibi gördüklerinden diyorlardır. Çok takılma, kendini genç hissettiğin sürece hayat da genç kalır! 🕺💪
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
- Aile & Toplum konusunda 893 cevap paylaştı.
9 ayHahaa kendilerinle laf atıyor, bence genç demek için geç yaşlı demek için erken bir yaş ama şu bşr gerçek ki kadın ve erkeğinde kişiliğinin oturduğu en güzel yaşlar
31 Yorumla- 9 ay
Gencim cıtırım demiyorum ama amcada değilim 😊
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 9 aydenmez.
00 Yorumla
9 ay37 genç bir yaş bu bir, yaşlı da olsa kimseye böyle tabirler kullanmam iki
713 Yorumla- 9 ay
Gençler cahiller ne deyim. yapcak birsey yok.
- 9 ay
Maalesef
- 9 ay
Tabirleri çok önemli değilde. kendimi yaşlı hissettim
- 9 ay
Genç bir yaş
- 9 ay
Teşekkür ederim 😊
- 9 ay
Rica ederim
- 9 ay
😊😊
- 9 ay
Profilinde yazan yaş doğru mu?
- 9 ay
Evet
- 9 ay
Maşallah Güzel bir ömrün olsun. Genelde belli bir yaşın altındakiler böyle konuşuyor
- 9 ay
Amin teşekkür ederim cümlemizin İnşallah 🙂🙏🏻
- 9 ay
Amin🤲
- 9 ay
Rica etsem beni ekler misin
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
9 ayYok daha memeler. Hadi ufak çocuk teyze amca falan der belki 40 yaşında birine ama koca koca insanlar birbirine niye dayı falan der anlamam. 60 yaş üzeri olsa neyse.
41 Yorumla- 9 ay
insanlara konuşmayı üslup öğretiyoruz. soyleyenlerde 20 li yaşlarda
9 aySevgili kardeşim bazı Ergen tipler maalesef kendilerinden biraz büyük İnsanlara böyle saçma sapan hitaplarda bulunuyor dayı ya da amca diyorlar. Oysa doğal olarak en fazla abi demeleri gerekir :) maalesef burada bana da bu şekilde hitap eden bir sürü Ergen ufaklık gördüm. Yapacak bir şey yok büyüyünce öğrenecekler:)
12 Yorumla- 9 ay
@Asafdg 18 yaş altina çocuk denebilir :)
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
9 aynormalde abi derim de burada amca dede bile diyorum cunku sorularima ve goruslerime alakasiz seyler yaziyolar dalga gecme amacli diyorum ben de
14 Yorumla- 9 ay
Tamam o zaman haklı olabilirsin ben iş yerinde yaşadım size sordum
- 9 ay
yok normalde denmez zaten. onlar abartmis
- 9 ay
Teşekkür ederim 😊😊
- 9 ay
rica ederiim
Erkekler büyüdüğünğ bence kabül etmiyor 23 yaşındayım babamdan büyük bir adam benimle tanışmak istedi gerçekten çok utandım
220 Yorumla- 9 ay
Büyüdüm de amca da değilim göbekli kel değilim. babandan büyük adam seninle neden tanışmak istedi ki
- 9 ay
Büyük gösteriyor olsan bile. o yaşta ki birinin sana yaklaşması doğru değil. tarzın olması iyi güzel
- 9 ay
20 li yaşlarda cocuklar işte 21 22
- 9 ay
Çok tehlikelisin
- 9 ay
Sanki😊
- 9 ay
Çok efendi hanım hanımcıksın 😊
- 9 ay
Sevimli sempatik sevimli candan daha ne olsun😊🙂
- 9 ay
Okuyo musun? çalışıyor musun
- 9 ay
ahahah yorumlara baktım da sen de herkese yürüme ve bıktım şu türk erkeklerinin orta yaş sendromundan 😂😂😂 bak sana kardeş tavsiyesi; kendini geliştiren şeyler yap yaşın gayet iyi ama böyle her önüne gelene de acaba gözüyle bakarsan karizman 0. şöyle ilgi odağı olan sosyal hobileri kendine ait bi hayatı olan adamlar çokkkkkkk daha karizmatik oluyor
- 9 ay
Tamam teşekkür ederim
Gizli Üye(25-29)9 aybenim manita 41 ben 25im :D hiç amca gibi değil
51 Yorumla- 9 ay
😁😁😁😁
Gizli Üye(30-35)9 aybana da çocuklu bir kadın teyze dedi geçenlerde. ben ne evliyim ne çocuğum var ama onun gözünde teyzeymişim iyi mi
54 Yorumla- 9 ay
insanlar çeşit çeşit. göz var nizam var. hadi bana diyenler cahil
- 9 ay
öhhhh bırak ya kendi kibirleri manyak mıdır nedir bu insanlar abartttt ben 60 yaşındakilere bile iyi hissetsindler diye abla diyorum çok da belli etmiyorlarsa
- 9 ay
Haklısın
- Aile & Toplum konusunda 771 cevap paylaştı.
9 aykarsidaki kisinin kac yasinda olduguna bagli degisir bu yani 18 yasinda biri birinin amcasi da olabilir. amca babanin erkek kardesine deniliyor ama sokakta mesafe koymak icin bazen abiyi yanlis anlar diye amca denilebiliyor
14 Yorumla- 9 ay
20 li yaşlarda. mesafe koyarken abi de diyebilirdi.
- 9 ay
bilmiyorum ama reddetmek icin yapmistir
- 9 ay
Neyi Red edecek iş yerinde
- 9 ay
kendini yaşlı hissetmezsen onu kendine denk hissedebilirsin de yürürsün diye kendince önlem almıştır
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
9 ayHaha sen onları bayan olarak görüyorsun onlar seni amca. Kaderin cilvesi işte 🤣 bana da bir kere teyze demişti birisi çok da bozuntuya vermedim. Kimin ne diye hitap ettiğinin çok da bir önemi yok..
20 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Benim mantığıma göre annen baban olabilecek yaşlardakine denir…
21 Yorumla- 9 ay
insanlara bunu Bi anlatabilseydim
9 ayBen kimseye abla, bayan, teyze, hala demiyorsam bi zahmet karşı tarafta buna dikkat etsin. Ekşi sözlükte denk geldi bir genç kendinden büyük olanlara bunak diyordu hep. Başkasına bunak diyen kendi babasına da bunak, moruk der. Ha kendi akrabalarına hala, teyze, amca, dayı dersin o bizi bağlamaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayValla yas 29 bende teyze oldum bunu diyende 30 yaşında vardır heralde sağlık muanesi şart bazılarına gözleri görmüyor hiç aldırma 😃
36 Yorumla- 9 ay
Hazır götürmüşken psikatri de baksın bi
Cevap sahibi9 ayOnuda sen hallet artik
- 9 ay
Tamam hallederim
Cevap sahibi9 ayKıskanacak bi durumda yok ama ne bilim
- 9 ay
Gözleri sağlam mıymış
- Aile & Toplum konusunda 401 cevap paylaştı.
9 ayDayı da iyiymiş bak amca abi demekten sıkılanlar için alternatif
11 Yorumla- 9 ay
Belki
9 ay50 yaş üstü bütün esnaf bana abla diyo.. bu daha üzücü kdbgşsnfşsnglsk
13 Yorumla- 9 ay
O başka bir şey yanlış ama saygıdan diyor.
- 9 ay
biliyorum ya dalgasına diyorum
- 9 ay
😆😆
9 ayKadın yerine bayan kullanılmaya başlandıysa amca olmuşsundur:D
11 Yorumla- 9 ay
Dediysem nolmuş ağız alışkanlığı
Kardeşim duruşun öyle gözüküyordur. Bana hala abi diyorlar. Yani 41 yaşındayım ama gösterdiğim 33-34 civarı. Yani onuda ben demiyorum. Spor vs bunu baya yukarı çekiyor. Bana deseler kafaya takmazdım :)
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayKızın kaç yaşında olduğuna bağlı baya baya küçük olacak ki dayı desin. Eğer buralarda diyenleri kastediyorsan boş yapıyorlar öyle hitap şekli olarak falan yaşın büyük olduğu için diyorlar ama normalde çok çok küçük değilse 18lerden küçük olacak dayı demesi saçma. 20den yukarısının abi demesi yakışır. Ben 28 yaşındayım senin yaşında birine en fazla abi derim.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
9 aySende kadınlara bayan diyorsun , kısmen ödeşmiş oluyorsunuz
30 Yorumla
9 ay37 amca yaşı değil ki ya 50 den sonra amca dayı bence
21 Yorumla- 9 ay
onlar da yaşlandım sendromuna giriyor. bi tanesi var torunları dede diyince kızıyor şakayla karışık adıyla hitap ettiriyor.. gerçi bu kadarı hastalık bence de..
Özellikle bu platformdaki insanların birçoğu çok saygısız kendisi gibi düşünmediğim fakat saygı çerçevesini aşmadığım bir yorum attığımda yaşımla ilgili çok saçma sapan şeyler söylüyorlar
00 Yorumla
9 ayBelki öylesine lakaptır. Değer verip sevmelerinden..
10 Yorumla
9 ay30 yaşındayım bana da amca diyorlar üstadım sorun yok.
10 Yorumla
9 ayAmca benim için yetişkin orta yaş oluyor 40-55 arası
22 Yorumla- 9 ay
Benim için 50 ve üzeri. gençler anlamıyor bunu
- 9 ay
50 ye gelince de aynısını düşüncen sen. hiç bişey değişmeyecek. gençlerin yaptıgını sen de yapıyorsun farkındaysan.
Aile & Toplum konusunda 814 cevap paylaştı. eğitimsiz nezaketsiz insan onlar tanımadığın bir kadına veya erkeğe öyle hitap edemezsin siz biraz samimiysen abi dersin amca dayı nedir ya sığırı sinir olurum öyle hitaplara 😏
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
9 ayGörünüşünle alakalı olabilir.. Belkide bazı şeyleri değiştirmelisin.. Bana diyen olmuyor mesela :))
01 Yorumla- 9 ay
Haklı olabilirsin.
- Aile & Toplum konusunda 581 cevap paylaştı.
9 ayBabasıyla yaşıtsan öyle demeleri anormal değil.
17 Yorumla- 9 ay
Babalarıyla yaşıt olsam konuşmazdım diyaloga girmem
- 9 ay
Mesela bunu diyen kaç yaşında?
- 9 ay
21 22 herhalde. is yerinde Bi kaç kişi dedi de
- 9 ay
Yani yaşına göre biraz çökmüş gösteriyorsan öyle algılanabilirsin tabi. Peki sen tam olarak neye alındın? Abi demelerini beklerken dayı amca gibi daha yaşlı sıfatlar kullanmalarına mı yoksa seni karşı cins olarak çekici bulmamalarına mi?
- 9 ay
Evet hayat çok yıprattı beni abi der diye düşündüm. Çekici bulup bulamaması önemli o yaştaki biriylede ben görüşmem
- 9 ay
Yani bıyık bırakma ya da kilolu olma durumu erkeği abiden amcaya sıçratıyor maalesef.
- 9 ay
Evet birazcık kiloluyum😪
9 ay15 20 yaşındaki kızlarla konusursan yazarsan öyle olur
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayGenc 18 yaşında ise amca demesi normal 25 falan ise abi iydiir
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 391 cevap paylaştı.
9 ay37 yaşında birine abi demek daha doğru olur bu ikilemi ara ara bende yaşarım bazen amca bazen dayı bazen abi diyorum
00 Yorumla
9 ayDiyorlar yaa terbiye yoksunları biraz önce de bana hadsizin birisi yeminle hadsiz bir kadın hatta bebe bence o teyze diyor ukala pislik
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
9 ay37 yaşında birine kardeş derim :)) Bakış açısı herkese göre değişir. Bana teyze ve hatta nine diyenler var. Önemli olan senin ne hissettiğin :)
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı.
9 ay00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Onlar şımarık ergenler. Akılları sıra alay etmeye çalışıyorlar. Insan büyüğüne hitab ederken abi veya amca der. Dayı burada argo olarak kullanılıyor.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Kişinin kaç yaşında gösterdiğine bağlı olan fiziksel bir durum aslında. Ben genç gösterdiğim için bana demiyorlar mesela.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,5b cevap paylaştı. Kendileri teyze olduğu yaşlara yaklaştığından biraz daha zaman varken ergenlik yapmanın keyfini çıkarma peşindeler
00 YorumlaNe işin var çoluk çocukla yaşıtın değilse sert dur nesil öyle abi derler sonra
03 Yorumla- 9 ay
Benim işim zaten yok onlarla da iş yerinde Bi kaç kişi deyince aklıma takıldı
- 9 ay
Eyvallah 😊
Gizli Üye(25-29)9 ayŞimdi ki ergenler 25 yaşındakilere bile diyorlar yani 37'ye şaşırmamak lazım 😅😒
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayAyı diyorlar diye okudum , diyorum niye öyle demişler 🤣🤣🤣eğer 20 yaşında falansa veya çok olgun gösteriyorsan derler
13 Yorumla- 9 ay
Evet o yastakiler söylüyor genelde. azıcık da kiloluyum. çözümü de yok 😪
Cevap sahibi9 ayKilo da yaşlı gösterir , onlara haklı olarak yaşlı geliyorsun
- 9 ay
Yapacak bir şey yok. sanırım haklılar
9 ayGıcıklığına diyo olabilirler.
27 Yorumla- 9 ay
Çok farklı bir nesil yetişiyor🤨
- 9 ay
Bana da teyze demişti kocaman adam ajsjd
Ben de teyzemmm demiştim çok utanmıştı😂 - 9 ay
Bak bu güzeldi işte😃😃😃😃
- 9 ay
Var şeytanlık biraz ahsjd
- 9 ay
O kadınların doğasında var galiba jyhyfjg
- 9 ay
Kadınları suçladığın için kızdım beni yalnız suçlamadığın içinde mutlu oldum ahahsh
- 9 ay
Kötü bir şey demedim ki. Erkeklerle kadınların yaradılışları farklı siz daha başka bakıyorsunuz olaylara.
Öncelikle bayan değil kadın 40 yaşına dayanmışsın ama görünüşün daha büyük gösteriyorsa dayı veya amca deniyor olabilir bazılarında ağız alışkanlığı tanıdıkların diyorsa da samimi gördükleri için diyor olabilirler
21 Yorumla- 9 ay
tamamen görüntüyle alakalı inan. 46 yaşındaki murat boza amca denmiyor ama 35-40 arası adam sırf yaşlı gösteriyorsa amca dayı denebiliyor. tarkan mesela 50 üstünde amca desen döverler seni.
9 ayDayı mı saçma ya iğrenç bir şey
29 Yorumla- 9 ay
Gereksiz bir hitap
- 9 ay
Bence söylenmemeli ya ricada bulunacaksa bile beyefendi denmeli
- 9 ay
Abi deseydi daha güzel olurdu sanki
- 9 ay
Yok ya oda çok kötü bana abla diyorlar daha 20 yaşında olmama rağmen
- 9 ay
Evet sana yakışmıyor çok gençsin gerek yok.
- 9 ay
Olgun göstermek bk gibi bir şey
- 9 ay
Neden sevmiyorsun
- 9 ay
Niye seveyim
- 9 ay
Sevmen için söylemedim bk gibi dedin merak ettim
9 ayYaşlı gördüğüm kişilere derim
22 Yorumla- 9 ay
Canın saolsun
- 9 ay
tamamen görüntüyle alakalı inan. 46 yaşındaki murat boza amca denmiyor ama 35-40 arası adam sırf yaşlı gösteriyorsa amca dayı denebiliyor. tarkan mesela 50 üstünde ona amca desen döverler seni. yaşla alakası yok bu işin. tamamen görünüş meselesi.
9 ay50 üzerine amca/dayı denilir.
22 Yorumla- 9 ay
Bencede
- 9 ay
niye be tarkan 50 üstünde amca mı o :D bi de murat boz 46 yaşında
9 ayOnların çoğu karaktersiz bebe. Eelde nutukları tutulur..
00 YorumlaOnların ta * koyayım Bana da amca diyorlar Dayı diyorlar dede diyorlar daha yaşım 47 ya Ayıptır ya
00 Yorumla
9 ayBu üzülecek bı durum değil insan ne his ederse o doğrudur insanların düşüncelerini umursama
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)9 ay37 yaşında erkek benden 15 yaş büyük olmuş oluyor. Amca desem kaldırır da demem. Abi derim çünkü insanlara yaşlandıklarını hissettirdiğimde elime ne geçecek?
00 YorumlaKendimden Büyük olsa bile kimseye amca dayı teyze vs demem alınır gucenir diye
01 Yorumla
9 ayDayı diyorlarsa onların anladığı dilden konuş. Teyze veya yenge diyerek
00 Yorumla
9 ayYani yaşça büyük ergen birine göre o yüzden
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayYa bırak ödemelerini yapsan tatillerine sponsor olsan iyi mekanlarda yedirip içip alışverişlerini yapsan aşkımmmmm diye altına yatar aynı kızlar
00 YorumlaÖz bakım her daim önemli şu an yaptıkların ilerde senin için olumlu olumsuz döner.
00 YorumlaAmcaysan denir. Sana hitap eden küçükse denir. Yadırganacak bir şey yok
00 Yorumla
9 ayAbi denir 50 ve üstü amca dayı demeyi daha doğru olur bence.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
9 ayBazı yerlerde yaş genç olsada dayı diye hitap edilir özellikle iç anadolu
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 595 cevap paylaştı.
u 9 ayDenebilir. Ne dedikleri çok umrumda değil :D
00 Yorumla
9 ayAllah iyiliğini versin reis hiç gülesim yoktu 😂😂😂
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.
9 ayHalen genç ve yakışıklıyız bizden filintası mezarda :dd
00 Yorumla - Devamını Gör (100)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer