36 yaş altı kimse sarmiyor artık.. yaşlanıyor muyum?

Kendim otuzlu yaşların başındayim. Akranlarimin hayata bakış açıları hayalleri çok farklı.. Öyle basit geliyor ki... Kadın erkek farketmiyor 20 li yaşlar zaten çocuk gibi geliyor. Kimseyi küçümsemiyorum lütfen yanlış anlaşılmasın. Acaba içim mi geçmiş?
36 yaş altı kimse sarmiyor artık.. yaşlanıyor muyum?
Cevapla