Ev sahibim çok yılışık insanlar sırf kira ucuz başka yerde olsak geçinemeyiz diye sabır gösteriyoruz bu durumn nasıl önüne geçeriz?

Aile binasında oturuyoruz ama bıktım artık ev sahibinin gelini çocuklarını toplayıp toplayıp geliyor müsait değilim demekten anlamıyor , sürekli bizi takipteler eve geleni sorup duruyorlar ne misafirlerime nefes aldırıyorlar ne bize , gecen gün balkona çıktım basımda havlu vardı gelmiş kızı diyor ki sizin evde bi kadın vardı tesettürlü , bi kaç gün sonra kaynım doğum günümü kutladı biri geldi sen ona sarıldın pasta vardı bi adamdı diyorlar bunun böylesi yuva yıkar artık bıktık

Ev sahibim çok yılışık insanlar sırf kira ucuz başka yerde olsak geçinemeyiz diye sabır gösteriyoruz bu durumn nasıl önüne geçeriz?
Cevapla