Npc gibi hissediyorum kendimi, lezzet alamıyorum, tutku, sevgi, aşk hissedemiyorum..
Bazen acı hissediyorum işte.
Nadiren de çok sinirlendim streslendigim yalnız hissettiğim zamanlarda sevgilimi falan özlüyorum.
Neden acaba bu kadar apatiğim, yıldızım düşük, parlamıyorum sesim çıkmıyor tutku yok..
Herhangi biriyim.
Hiç özelliğim yok.
Önceden boyl bu değildim sonradan oldum.
Hevesim yok.
Bazen acı hissediyorum işte.
Nadiren de çok sinirlendim streslendigim yalnız hissettiğim zamanlarda sevgilimi falan özlüyorum.
Neden acaba bu kadar apatiğim, yıldızım düşük, parlamıyorum sesim çıkmıyor tutku yok..
Herhangi biriyim.
Hiç özelliğim yok.
Önceden boyl bu değildim sonradan oldum.
Hevesim yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Tam olarak bunun başladığı zaman kötü, olumsuz bişe yaşamış mıydın?
Evet
Özgüvensizlikte var birazcık sanki. Paylaşmak ister misin? Elimden geldiğince yanında olmaya çalışırım 😊 🌸
Nasıl anladın özgüvensizlik olduğunu
Düz mantık kuzu. Eğer duygusal dünyan iyi değilse ister istemez bi çok şeye yansıyor bu durum. Ama asıl hissettiğimi söyleyeyim. Sanırım çevrende bunları konuşabildiğin pek kimse yok. Hatta galiba çevrendekilerle bunları pek konuşmak, onlara kötü görünmekte istemiyo gibisin. Bu yüzden tanımadığın, seni tanımayan insanlara soruyosun fikir edinebilmek için. Dediğim gibi sadece his bunlar, yanlışta olabilir elbette. Ama anlatmaman durumunda haklıysam bence bunun sebebi anlaşılmadığını hissetmen..
Yok valla.
Yani var ama gerek yok negatiflik yaratmaya zaten yeterince negatif durum var.
Yani babam hasta falan ona bakıyoruz, kardeşim ve annem de azcik bencil davranıyorlar onu farkettim sevgilim bana çok iyi davranıyor aaa dedim böyle de olunabiliyormus bana böyle davranan biryerde varmış yerimi yadirgiyordum iyice yadırgamaya başladım
Kendine bile söylerken ne zorlanıyorsun böyle. Sen yaşadığın olumsuzluklarla yüzleşmemiş, o olumsuzlukları ve bunları yaşatanları kendi içinde affetmemişsin. Bu yüzden konuşmasan da görüşmesen de zihninde, kalbinde, duygularında yaşamaya devam ediyorlar. Böyle olunca ister istemez hayatt yoluna zaman zaman tümsek oluyorlar. İşe ordan başlamak gerek..
Yani bende de şöyle birine aşk sevgi hoşlantı hissettmiyorum soğuyorum hemen
Panik atak var mı
Var biraz