Çok apatik hissediyorum sanki bir kişiliğim yok duygularım yok nedeni nedir?

Npc gibi hissediyorum kendimi, lezzet alamıyorum, tutku, sevgi, aşk hissedemiyorum..
Bazen acı hissediyorum işte.
Nadiren de çok sinirlendim streslendigim yalnız hissettiğim zamanlarda sevgilimi falan özlüyorum.
Neden acaba bu kadar apatiğim, yıldızım düşük, parlamıyorum sesim çıkmıyor tutku yok..
Herhangi biriyim.
Hiç özelliğim yok.
Önceden boyl bu değildim sonradan oldum.
Hevesim yok.
Çok apatik hissediyorum sanki bir kişiliğim yok duygularım yok nedeni nedir?
Cevapla