Kendımı tanıyamıyorum kişiliksiz ve karaktersiz gibi hissediyorum ne yapabilirim?

20 yaşındayım,10 yıldır da psıkologa gıdıyorum hala bı çözümü bulunmadı kullanmadığım ilaç yapmadığım şey kalmadı. kendımı robot gıbı hıssedıyorum kendı düşüncelerim bile yok insanlarla konuşurken çok zorlanıyorum
Kendımı tanıyamıyorum kişiliksiz ve karaktersiz gibi hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla