Duygularımı hissedemiyorum ve hiç çevrem yok. Kişiliğim yüzünden mi?

Duygularımı hissedemiyorum derken konuşurken mimiklerim falan oluşmuyor. Ses tonum vurgusuz ve sığ duygularım var. Hiç gülmüyorum sert bir insanım. İnsanlar benden soğuyor ve yaklaşmıyor. Psikiyatristim eskiden psikopati tanısı koymuştu. Hiç arkadaşım yok. Kimseyle anlaşamıyorum. İnsanları seçiyorum. Kişiliğim yüzünden mi bu?
Duygularımı hissedemiyorum ve hiç çevrem yok. Kişiliğim yüzünden mi?
Cevapla