Nasıl daha sosyal, arkadaş canlısı ve özgüvenli birisi olurum. Utanç nasıl yenilir. Doğur iletişim nasıl olmalı?

Kendimi doğru yansitabildigimi düşünmüyorum aslında çok pozitif, neşeli, zeki ve sakin birisiyim. Çoğu insanla vakit geçirmekten zevk almıyorum dolayısıyla çok fazla içime dönmeye başlıyorum çok samimi değilsem yanimdakilerle. Bundan da rahatsız oluyorum. Belki biraz daha uyumulu davranmaliyim bilmiyorum. İş yerimdeyen de işi ciddiye aldığından daha da ciddilesiyorum. Utangaçlık nasıl yenilir, nasıl daha uyumlu olunur , daha iyi ve arkadaş canlısı iletişim kurulur

Nasıl daha sosyal, arkadaş canlısı ve özgüvenli birisi olurum. Utanç nasıl yenilir. Doğur iletişim nasıl olmalı?
Cevapla