Yüzsüz toplumda hayatta kalmayı nasıl bașarıyorsunuz?

Nasıl bir çağ biliyor musunuz? Herkes birbirine çok yakın, herkes arkadaş, ama her yer birbirini kıskanan ve küçümseyenlerle dolu. Kimse birinin kendisinden iyi olmasını istemiyor, mutluluğunu zaten çekemiyor. Bize güven aşılayıp yüzümüze gülen, ama düşmemizi de dört gözle bekleyen insanlarla çevrili bir dünyadayız.
İkili ilișkiler aşağıdaki resimdeki gibi zaten. Kimsenin kimseye güveni yok. Hala içi saf temiz kalanlara, zariflik gösterenlere, iyilik edenlere enayi gözüyle bakılıyor.
Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete bacım.
Yüzsüz toplumda hayatta kalmayı nasıl bașarıyorsunuz?
Yüzsüz toplumda hayatta kalmayı nasıl bașarıyorsunuz?
Yüzsüz toplumda hayatta kalmayı nasıl bașarıyorsunuz?
Yüzsüz toplumda hayatta kalmayı nasıl bașarıyorsunuz?
Cevapla