Benim ailemin tatil kültürü hiç olmadı. Ailemle huzurlu bir tatil yaptığımızı hatırlamıyorum. Abilerim büyüdükçe kendileri çıktı tatillere. Benim birlikte tatile çıkacağım kafa dengi kimsem olmadı. Hep istedim, özendim ama sonuçta eve tıkılı kaldım. Maddi imkanım olmasına rağmen diğer şartlar müsait olmadı. Ve her yaz izinli olsam bile tadını çıkaramıyorum, kendimi eksik ve depresif hissediyorum. Şimdi kafa dengi bir arkadaşım var mesela, tatil yapmayı da düşünüyoruz ama anca seneye kaldı. Bu konu benim zihnimi çok meşgul ediyor, mutsuz yetersiz ve ot gibi hissediyorum.
dipnot: ben yurtdışındayım, o arkadaşımla 3 gece bi otelde kalmaya gittik, biraz dolaştık ama beni tatmin etmedi. Ben Türkiyedeki deniz kum güneş tatillerini düşündüm hep.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer