Kendimi kötü hissediyorum, sizce bu konuyu takıntı mı yapmışım?

Benim ailemin tatil kültürü hiç olmadı. Ailemle huzurlu bir tatil yaptığımızı hatırlamıyorum. Abilerim büyüdükçe kendileri çıktı tatillere. Benim birlikte tatile çıkacağım kafa dengi kimsem olmadı. Hep istedim, özendim ama sonuçta eve tıkılı kaldım. Maddi imkanım olmasına rağmen diğer şartlar müsait olmadı. Ve her yaz izinli olsam bile tadını çıkaramıyorum, kendimi eksik ve depresif hissediyorum. Şimdi kafa dengi bir arkadaşım var mesela, tatil yapmayı da düşünüyoruz ama anca seneye kaldı. Bu konu benim zihnimi çok meşgul ediyor, mutsuz yetersiz ve ot gibi hissediyorum.

dipnot: ben yurtdışındayım, o arkadaşımla 3 gece bi otelde kalmaya gittik, biraz dolaştık ama beni tatmin etmedi. Ben Türkiyedeki deniz kum güneş tatillerini düşündüm hep.

Kendimi kötü hissediyorum, sizce bu konuyu takıntı mı yapmışım?
Cevapla